تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۵
کد مطلب : 7548
رئیس کمیته‌های اسکان و زیباسازی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم از آذین‌بندی و نورپردازی 240 تیر در بلوار پیامبر اعظم(ص) خبر داد و گفت: 240 عمود با جدیدترین متد نورپردازی آذین‌بندی شده و نورپردازی تمام 7 و نیم کیلومتر باهم هماهنگ هستند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری پیام جوادیان در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، از آمادگی شهرداری قم برای پذیرایی از زائران خبر داد و اظهار داشت: امسال شهر را در دو بخش برای ورود زائران امام زمان(عج) آماده کرده‌اند.

وی عملکرد سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم را تشریح کرد و افزود: سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از حدود ۲۰ روز پیش اقدامات نهایی خود را انجام داده است.

رئیس کمیته‌های اسکان و زیباسازی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم از آمادگی کمپینگهای سطح شهر برای اسکان زائران خبر داد و بیان کرد: در حال حاضر هفت استراحتگاه برای استقرار زائران در نظر گرفته‌ایم و امکانات این کمپینگها به‌صورت کامل است.

وی ادامه داد: آماده‌سازی شهر مانند فضای سبز انجام‌شده و ۳۰ سازه جدید گل طراحی و در شهر نصب شد و گل‌آرایی شهر نیز به‌صورت کامل انجام‌شده است.

جوادیان اقداماتی سازمان زیباسازی شهرداری قم را نیز تشریح کرد و گفت: در این سازمان نیز ۱۵ پروژه بزرگ را به مناسب نیمه شعبان انجام داده‌ایم و پروژه شاخص سازمان نورپردازی و آذین‌بندی کل بلوار پیامبر اعظم (ص) بوده است.

وی از آذین‌بندی و نورپردازی ۲۴۰ عمود در بلوار پیامبر اعظم(ص) خبر داد وبیان کرد: ۲۴۰ عمود با جدیدترین متد نورپردازی آذین‌بندی شده و نورپردازی تمام ۷ و نیم کیلومتر باهم هماهنگ هستند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم و رئیس ستاد اسکان خاطرنشان کرد: میدان‌های اصلی شهر آذین‌بندی شده‌اند و همچنین ۱۵۰ المان نوری ۳۲ پر در خیابان‌های شاخص شهر نصب‌شده است.

وی ادامه داد: سه پروژه نورپردازی شاخص دیگر نیز در پل‌ها اجرایی شده و تلاش شده تا در شهر رنگ و نور را داشته باشیم.

جوادیان به برنامه‌های نورپردازی در سال ۱۴۰۱ هم اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۵۰ پروژه نورپردازی در سال ۱۴۰۱ اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/ن

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcf.jdeiw6dtcgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما