تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۴
کد مطلب : 16011
مدیر منطقه هفت شهرداری قم با بیان اینکه 132 باب مغازه برای پروژه ساماندهی قبرستان نو باید تملک شود، گفت: تا امروز 123 مغازه تعیین تکلیف شده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری محمد رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به برنامه‌ریزی مدیریت شهری برای ساماندهی و بهسازی قبرستان نو اظهار داشت: این فضای 5 هکتاری در جوار حرم مطهر وجود دارد که با اجرای طرح‌های ساماندهی، به محیط باز شهری تبدیل خواهد شد.
وی با بیان اینکه 132 باب مغازه برای این پروژه باید تملک شود، ابراز کرد: وظیفه تملکات این پروژه با منطقه هفت شهرداری بوده که خوشبختانه تا امروز 123 مغازه تعیین تکلیف شده است.
مدیر منطقه هفت شهرداری قم با تأکید بر اینکه برای 9 باب مغازه باقیمانده نیز ماده 8 دریافت شده است، مطرح کرد: تا امروز 70 مغازه تخریب‌شده و 10 مغازه نیز در روزهای آینده تخریب می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش مدیریت شهری تعیین تکلیف و اتمام تملکات این پروژه تا پایان فروردین یا در بدترین شرایط نهایتاً نیمه نخست اردیبهشت‌ماه است و مالکان اگر همراهی مناسبی داشته باشند تا پایان فروردین‌ماه تملکات پروژه به اتمام می‌رسد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcizuaz.t1aqz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما