تاریخ انتشار :سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۹
کد مطلب : 16050
مدیر منطقه هفت شهرداری قم گفت: طی دو سال گذشته، حدود ۲۵۰ ملک در منطقه هفت تملک شده است که در تاریخ شهرداری بی‌سابقه بود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری محمد رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، اظهار کرد: برای منطقه هفت شهرداری قم پروژه‌های متعدد تملکی ازجمله فاز پنج عمار یاسر، ساماندهی قبرستان نو و میدان مطهری پیگیری می‌شود.  
وی افزود: تملک بازارچه میوه و تره‌بار میدان مطهری در مسیر ساماندهی وضعیت این میدان از اتفاقاتی بود که انجام شد و با همکاری سازمان میادین میوه و تره‌بار پیشرفت خوبی داشت.  
مدیر منطقه هفت شهرداری قم با اشاره به اهمیت میدان مطهری از دیدگاه‌های مختلف در ساختار کالبدی شهر قم خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی مانند فاز پنج عمار یاسر، قبرستان نو و بسط شرقی حرم مطهر از مهم‌ترین اتفاقات عمرانی شهر قم در سال‌های اخیر محسوب می‌شوند که منطقه هفت برای تملک آن‌ها تلاش می‌کند.  
رمضانی اضافه کرد: طی دو سال گذشته حدود ۲۵۰ ملک در منطقه هفت تملک شده است که در تاریخ شهرداری بی‌سابقه بود.
وی در خصوص پروژه فاز پنج عمار یاسر گفت: ۱۱۰ ملک و پس از آن ساماندهی وضعیت کالبدی بلوار با ۶ هزار متر سیما سازی و پیاده‌روسازی مسیر از اتفاقاتی بود که در سال ۱۴۰۲ انجام شود.
 رمضانی با اشاره به امتداد این پروژه تا خیابان رسالت و پس از آن میدان سپاه گفت: امیدواریم در سال ۱۴۰۳ برای این بخش از پروژه اقدامات خوبی انجام شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcbggb8.rhb0spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما