تاریخ انتشار :چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب : 13995
به بهانه ثبت‌نام احمد امیرآبادی در انتخابات مجلس؛

مردمی‌بودن و مقبولیت نامزدها، برگ برنده نظام در انتخابات

حضور افرادی مانند احمد امیرآبادی که از مقبولیت و محبوبیت خوبی بین مردم برخوردار است را می‌توان برگ برنده نظام در برابر توطئه‌های دشمنان قلمداد کرد.
مردمی‌بودن و مقبولیت نامزدها، برگ برنده نظام در انتخابات
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اسفندماه امسال برگزار خواهد شد، انتخاباتی که از جهات مختلفی دارای اهمیت فراوانی است.
تجربه انتخابات گذشته نشان داده که همواره دشمنان و بدخواهان نظام به دنبال تحریم انتخابات و پایین آوردن مشارکت مردم هستند که در انتخابات پیش رو نیز باز هم شاهد این تلاش‌ها خواهیم بود.
در چنین شرایطی ورود و حضور افرادی که از محبوبیت و مقبولیت خوبی در بین مردم برخوردارند می‌تواند تنور انتخابات را گرم‌تر کرده  و با افزایش مشارکت مردم، تأثیر هجمه‌ها و توطئه افکنی‌های بیگانگان را کم‌تر کند.
حضور احمد امیرآبادی در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قم را می‌توان از این جنس حضور برشمرد، فردی که در دو دوره قبلی بالاترین رأی را در حوزه انتخابیه قم داشته و حضورش می‌تواند بر گرمای انتخابات در حوزه انتخابیه قم بیفزاید.
احمد امیرآبادی را می‌توان از جمله مسئولان دانست که در کاهش فاصله بین مردم و مسئولان پیش‌گام بوده و همواره نظر و دغدغه مردم برایش مهم بوده است.
شاید کمتر کسی از شهروندان قمی باشند که تاکنون با وی دیدار و ملاقاتی نداشته و نکته مهم‌تر پیگیری جدی از سوی دفترش را شاهد نباشند.
موضوع مهمی که در دوره اخیر نمایندگی وی نیز شاهد آن بودیم فعال‌شدن بیش‌تر و بهتر دفتر ایشان در پیگیری مشکلات شهروندان بودیم که رضایت‌مندی فراوانی را در بین مردم به همراه داشته است، موضوعی که آثار آن را می‌توان در انتخابات پیش رو دید.
به‌هرحال همان‌طوری که پیش‌تر بیان شد حضور افرادی که در بین مردم از مقبولیت بالایی برخوردارند گرمابخش تنور انتخابات خواهد شد و قطعاً شاهد مشارکت بالایی از سوی مردم و دلسوزان نظام خواهیم بود.
 
ز.موسوی
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcgny9q.ak9wy4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما