تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۶
کد مطلب : 16009
مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم گفت: از ابتدای سال گذشته اطلاع‌رسانی‌های لازم برای عوارض نوسازی در سطح شهر انجام شد و ۳۸۸۰۰ شهروند با پرداخت عوارض نوسازی خود مشمول ۳۰ درصد تخفیف عوارض پسماند شدند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری محمد وحیدنیا در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به طرح تشویقی عوارض نوسازی اظهار کرد: با توجه به ماده ۱۴ در قانون نوسازی، شهروندان قمی در صورت پرداخت عوارض نوسازی تشویق و در صورت عدم پرداخت مشمول جریمه می‌شوند.  
وی با تأکید بر اینکه شهروندان در صورت عدم پرداخت عوارض نوسازی، ماهانه ۹ درصد جریمه می‌شوند، افزود: اطلاع‌رسانی‌های کافی در سال گذشته در سطح شهر انجام‌شده و شهروندانی که از ابتدای سال جاری بدهی خود را پرداخت نکرده باشند، مشمول جریمه خواهند شد.
 مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم با بیان اینکه در سال گذشته 38 هزار و 800 ملک عوارض نوسازی خود را پرداخت کردند، ‎تصریح کرد: از ابتدای سال گذشته شهروندانی که عوارض سال ۱۴۰۲ خود را پرداخت می‌کنند، علاوه بر ۳۰ درصد تخفیف عوارض پسماند، در طرح تشویقی افراد خوش‌حساب نیز شرکت داده می‌شوند.
 وحید نیا با اشاره به اینکه این طرح تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ ادامه داشت، عنوان کرد: در این قرعه‌کشی جوایز ارزنده‌ای چون کمک‌هزینه سفر به عتبات عالیات، کمک‌هزینه سفر به مشهد مقدس، کمک‌هزینه خرید دوچرخه و کارت هدیه یک‌میلیون تومانی برای شهروندان در نظر گرفته شده و این قرعه‌کشی از ۱۶ فروردین در ساعت ۲۱ هر شب به‌صورت زنده از کانال پیام‌رسان ایتا شهرداری قم پخش شد و برندگان در این کانال اعلام شدند.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcf1xdy.w6dvxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما