تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 16010
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم گفت: در سال ۱۴۰۳ در مجتمع‌های تولیدی، مأموریت‌هایی را در نظر گرفته‌ایم که یکی از آن‌ها افزایش کیفیت تولید آسفالت با اضافه کردن افزودنی‌ها است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مسعود بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به فعالیت کارخانه آسفالت شهرداری قم اظهار کرد: در سال ۱۴۰۳ در مجتمع‌های تولیدی، مأموریت‌هایی را در نظر گرفته‌ایم که یکی از آن‌ها افزایش کیفیت تولید آسفالت با اضافه کردن افزودنی‌ها است.  
به گفته وی، افزایش ظرفیت برداشت از معدن کهک و ادامه نوسازی ناوگان حمل‌ونقل در مجتمع‌های تولیدی شهرداری قم ازجمله اهداف سال ۱۴۰۳ است.  
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با بیان اینکه این سازمان قابلیت دارد که کارخانه تولید بتنی تجهیز کند که بتن مورد مصرف پروژه‌ها را تولید کند اظهار کرد: با ایجاد یک هسته مرکزی کارخانه بتن به‌صورت اختصاصی و راه‌اندازی یک خط تولید استاندارد بتن، می‌توان در هزینه‌ها صرفه‌جویی کرد و درآمدهای سازمان را ارتقا داد که در حال ارزیابی مسائل فنی و حقوقی هستیم تا مقدمات کار انجام شود.  
بخشی خاطرنشان کرد: در مسئله تولید قطعات بتنی امیدواریم بتوانیم کیفیت و کمیت قطعات را ارتقا دهیم، همچنین با افزایش تنوع در تولید موزائیک‌فرش بتنی به دنبال خودکفایی در این موارد هستیم.
 وی ادامه داد: با توجه به واگذاری پروژه‌های بزرگ متعدد به سازمان توسعه عمران، این سازمان به خودکفایی و اعتماد به نفسی رسیده است که هر پروژه شاخصی در کلان‌شهرهای دیگر را نیز انجام دهد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdchvvnz.23n-zdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما