تاریخ انتشار :دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۲
کد مطلب : 6213
رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم، از مراحل پایانی راه‌اندازی ایستگاه‌های شهید مطهری و کشاورز پروژه مترو قم خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری ، سید محمدحسین دهناد در هفدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به لایحه اخذ مجوز به‌کارگیری نیروی انسانی برای سازمان قطار شهری و برگزاری مناقصه جهت انعقاد قرارداد با شرکت تأمین نیروی ذیصلاح اظهار داشت: فاز نخست قطار شهری در شرف تست گرم بوده و نیازمند تأمین نیروی متخصص هستیم.

وی ایستگاه شهید مطهری و ایستگاه میدان کشاورز را نزدیک به افتتاح اعلام کرد و گفت: سازمان قطار شهری با تغییر چارت، نیازمند تأمین ۵۶ نیروی متخصص بوده که ۲۵ نفر از این افراد باید دوره‌های تخصصی را طی کنند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: دوره این افراد ۶ ماه زمان برده و ۱۰ نفر برای راهبری قطار، ۱۰ نفر برای سیستم‌های نت و تجهیزات و ۵ نفر برای مرکز کنترل و اتاق فرمان در تهران و مشهد دوره خواهند دید.

وی بر محدودیت‌های استخدامی تأکید کرد و گفت: با توجه محدودیت‌ها و افتتاح قطار شهری نمی‌توانیم مستقیم نیرو جذب کنیم و عملاً شرکت تخصصی نیز برای تأمین نیرو وجود ندارد و این افراد بدنه سازمان قطار شهری را تشکیل خواهند داد.

دهناد سپس پیشنهاد مشاور سازمان قطار شهری را برای ایجاد معاونت بهره‌برداری موردبررسی قرارداد و گفت: بر اساس پیشنهاد مشاور، سه اداره ایستگاه و نت، اداره عملیات و تجهیزات متحرک و اداره مهندسی و کیفیت راه‌اندازی خواهد شد.***/ن

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcd.f092yt0xsa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما