تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۶
کد مطلب : 5935
رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم گفت: شهر قم مزیت‌های خدادادی دارد که یکی از آن‌ها موقعیت جغرافیایی و محورهای مواصلاتی است که کارکرد ویژه دارند و باید به نحو مطلوب از آن استفاده شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سیدمحمدحسین دهناد در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به نام‌گذاری سالروز ورود حضرت معصومه(س) با عنوان « روز قم» اظهار داشت: طبیعتاً برنامه‌ریزی درست و استفاده از این فرصت می‌تواند احساس تعلق شهروندان به شهر قم و افتخاری که آنان به محل تولد و سکونتشان داشته را افزایش دهد.

وی با تأکید بر اینکه این شهر کارکردهای مختلفی دارد که کارکرد اصلی آن علمی و مذهبی است، ابراز کرد: علاوه بر این کارکردها، شهر قم مزیت‌های خدادادی دارد که یکی از آن‌ها موقعیت جغرافیایی و محورهای مواصلاتی است که کارکرد ویژه دارند و باید به نحو مطلوب از آن استفاده شود.
رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: در بحث توسعه زیرساخت‌های حمل‌ونقل که قطعاً ًبه رشد و توسعه شهر کمک می‌کند نیز باید برنامه‌ریزی کنیم تا با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های قم بتوانیم شهری پیشرو، توسعه‌یافته و آباد را بسازیم.****/ع

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcd.s0k2yt0nka26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما