تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۳
کد مطلب : 16332
رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه با اشاره به اینکه توسعه شهر قم طی سال‌های اخیر عالی بوده است، گفت: دکتر سقائیان‌نژاد در اصفهان و قم عملکرد درخشانی داشته و شورای شهر قم در انتخاب ایشان یک اقدام عاقلانه داشته است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری خسرو زرافشانی در حاشیه هفتاد و یکمین اجلاس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی شهرهای مرکز استان که به میزبانی شهر مقدس قم درحال برگزاری است، اظهار کرد: این اجلاسیه به صورت مشورتی و برای تبادل تجربیات است.
وی با اشاره به اینکه شوراها بازوهای ارتباطی دولت‌ها با مردم هستند، مطرح کرد: شوراها نیز از دولت‌ها انتظار دارند که حمایت لازم از شوراها انجام شود.
رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه با بیان اینکه جایگاه شوراها در میان مردم تاثیرگذار است، عنوان کرد: این تاثیرگذاری یک ظرفیت است که باید از آن به بهترین شکل استفاده شود.
وی با تاکید بر اینکه اعضای شورا باید جسارت لازم را داشته باشند، خاطرنشان کرد: اگر این جسارت تصمیم‌‎گیری در شوراها وجود داشته باشد، مردم اعتماد بیش‌تری به شوراها پیدا خواهند کرد.
زرافشانی با بیان اینکه شورای شهر با هر وضعیتی بهتر از بی‌شورایی است، تصریح کرد: اگر در یک شهر، شورا وجود نداشته باشد، شاهد فاجعه در شهر هستیم.
وی با اشاره به اینکه توسعه شهر قم طی سال‌های اخیر عالی بوده است، یادآور شد: دکتر سقائیان‌نژاد در اصفهان و قم عملکرد درخشانی داشته و شورای شهر قم در انتخاب ایشان یک اقدام عاقلانه داشته است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcewx8z.jh8pxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما