تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۴
کد مطلب : 5222
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم گفت: از ابتدای سال 1400 شهرداری 8 دستگاه خودروی برقی خریداری کرده که در حال حاضر 2 دستگاه آن در خیابان ارم مشغول به کار شده و تعداد آن با توجه به تقاضای شهروندان و افتتاح پیاده راه خیابان آیت‌الله مرعشی نجفی افزایش پیدا می‌کند.
خرید ۸ دستگاه خودروی برقی در سال ۱۴۰۰/آغاز ارائه خدمات در پیاده راه‌های آیت‌الله مرعشی نجفی و انقلاب
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری علی نیک در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، به آغاز به کار خودروهای برقی در پیاده راه آیت‌الله مرعشی نجفی و انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از برنامه‌های شهرداری از ابتدای اجرای طرح‌های پیاده راه در اطراف حرم مطهر ارائه خدمات حمل‌ونقلی در این محورها در کنار آرام‌سازی هسته مرکزی بوده است.

وی از خرید ۸ دستگاه خودروی برقی خبر داد و گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ شهرداری ۸ دستگاه خودروی برقی خریداری کرده که در حال حاضر ۲ دستگاه آن وارد محور شده و به صورت رفت‌و برگشت از ابتدای خیابان انقلاب در تقاطع با خیابان عمار یاسر و خیابان طالقانی در تقاطع در پیاده راه انقلاب تردد می‌کنند.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی و مدیریت بر تاکسیرانی شهرداری قم تصریح کرد: تعداد خودروها با توجه به تقاضای شهروندان و با افتتاح پیاده راه خیابان آیت‌الله مرعشی نجفی افزایش پیدا کرده و در این مسیر به شهروندان و زائران خدمات‌رسانی می‌کنند.
وی ارائه خدمات در مسیرهای دیگر را مورد توجه قرارداد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر آستان مقدس حضرت معصومه (س)، سطح خیابان آستانه و باغ راه بهار را پوشش داده و در صورت نیاز شهرداری این آمادگی را دارد که همکاری لازم را داشته باشد.
نیک به نرخ کرایه خودروهای برقی نیز اشاره و بیان کرد: شهروندان و زائران می‌توانند نرخ کرایه خودروهای برقی را از دو طریق قم کارت به مبلغ ۵۰۰ تومان و به صورت نقدی به مبلغ یک هزار تومان پرداخت کنند.
وی در پایان ساعت‌های کاری خودروهای برقی را اعلام کرد و یادآور شد: ساعت کاری خودروهای برقی در شیفت صبح از ساعت ۹ الی ۱۴ و در شیفت عصر از ساعت ۱۷ الی ۲۱:۳۰ خواهد بود و شهروندان و زائران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند از این خدمت نوین بهره‌مند شوند.

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcc.iqpa2bqiila82.html
نام شما
آدرس ايميل شما