کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

خرید ۸ دستگاه خودروی برقی در سال ۱۴۰۰/آغاز ارائه خدمات در پیاده راه‌های آیت‌الله مرعشی نجفی و انقلاب

14 شهريور 1400 ساعت 21:14

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم گفت: از ابتدای سال 1400 شهرداری 8 دستگاه خودروی برقی خریداری کرده که در حال حاضر 2 دستگاه آن در خیابان ارم مشغول به کار شده و تعداد آن با توجه به تقاضای شهروندان و افتتاح پیاده راه خیابان آیت‌الله مرعشی نجفی افزایش پیدا می‌کند.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری علی نیک در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، به آغاز به کار خودروهای برقی در پیاده راه آیت‌الله مرعشی نجفی و انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از برنامه‌های شهرداری از ابتدای اجرای طرح‌های پیاده راه در اطراف حرم مطهر ارائه خدمات حمل‌ونقلی در این محورها در کنار آرام‌سازی هسته مرکزی بوده است.

وی از خرید ۸ دستگاه خودروی برقی خبر داد و گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ شهرداری ۸ دستگاه خودروی برقی خریداری کرده که در حال حاضر ۲ دستگاه آن وارد محور شده و به صورت رفت‌و برگشت از ابتدای خیابان انقلاب در تقاطع با خیابان عمار یاسر و خیابان طالقانی در تقاطع در پیاده راه انقلاب تردد می‌کنند.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی و مدیریت بر تاکسیرانی شهرداری قم تصریح کرد: تعداد خودروها با توجه به تقاضای شهروندان و با افتتاح پیاده راه خیابان آیت‌الله مرعشی نجفی افزایش پیدا کرده و در این مسیر به شهروندان و زائران خدمات‌رسانی می‌کنند.
وی ارائه خدمات در مسیرهای دیگر را مورد توجه قرارداد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر آستان مقدس حضرت معصومه (س)، سطح خیابان آستانه و باغ راه بهار را پوشش داده و در صورت نیاز شهرداری این آمادگی را دارد که همکاری لازم را داشته باشد.
نیک به نرخ کرایه خودروهای برقی نیز اشاره و بیان کرد: شهروندان و زائران می‌توانند نرخ کرایه خودروهای برقی را از دو طریق قم کارت به مبلغ ۵۰۰ تومان و به صورت نقدی به مبلغ یک هزار تومان پرداخت کنند.
وی در پایان ساعت‌های کاری خودروهای برقی را اعلام کرد و یادآور شد: ساعت کاری خودروهای برقی در شیفت صبح از ساعت ۹ الی ۱۴ و در شیفت عصر از ساعت ۱۷ الی ۲۱:۳۰ خواهد بود و شهروندان و زائران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند از این خدمت نوین بهره‌مند شوند.

 

 

انتهای پیام/


کد مطلب: 5222

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/5222/خرید-۸-دستگاه-خودروی-برقی-سال-۱۴۰۰-آغاز-ارائه-خدمات-پیاده-راه-های-آیت-الله-مرعشی-نجفی-انقلاب

قم فوری
  https://www.qomefori.ir