تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۸
کد مطلب : 15194
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در 20 نقطه شهر با مشارکت بسیج و دیگر نهادهای فرهنگی؛ غرفه‌های فرهنگی در مناطق پرتردد شهر با اجرای برنامه‌های متنوعی مانند اجرای سرود برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد طباطبایی‌نژاد در حاشیه نشست توجیهی برنامه‌های شهرداری قم در دهه فجر انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی، با اشاره به اجرای طرح «محله مسجدمحور» و تأکید بر تقویت ظرفیت مساجد شهر قم گفت: از سال گذشته اتفاق جدیدی در این زمینه افتاد و در حوزه فضاسازی محلات، تلاش کردیم تا از ظرفیت مساجد استفاده کنیم.
وی افزود: سال گذشته در ایام‌الله دهه مبارک فجر بسته‌هایی تزیینی را طی مراسمی به مساجد هدیه دادیم و در ماه محرم نیز این کار تکرار شد و امسال هم بار دیگر به مناسبت دهه مبارک فجر، بسته‌های تبلیغات محیطی به مساجد اهدا شد.
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم اظهار کرد: امسال نیز به مناسبت 22 بهمن در 21 نقطه شهر، برنامه نورافشانی و همچنین در 20 نقطه شهر با مشارکت بسیج و دیگر نهادهای فرهنگی؛ غرفه‌های فرهنگی در مناطق پرتردد شهر با اجرای برنامه‌های متنوعی مانند اجرای سرود داریم.   
به گفته وی، همچنین در روز 22 بهمن در مسیر راهپیمایی، غرفه‌های کودکان همچون سال‌های گذشته برپا خواهد شد.
طباطبایی نژاد با اشاره به برنامه‌های مشارکتی این سازمان در دهه فجر بیان کرد: در روز 12 بهمن و شروع ایام‌الله دهه مبارک فجر در اجرای برنامه در بیت حضرت امام خمینی(ره) نیز مشارکت داریم.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcjxvev.uqeihzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما