تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب : 14877
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: همایش بزرگ دوچرخه‌سواری، گرامیداشت سالگرد شهادت الگوی اخلاص و عمل شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با مشارکت این سازمان، جمعه این هفته (15 دی) برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به  نقل از واحد خبر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد طباطبایی‌نژاد در گفت‌وگویی اظهار کرد: این همایش ساعت 9 صبح در شهرک پردیسان، بلوار امام علی(ع)، روبروی مصلای پردیسان به همراه قرعه‌کشی و اهدای جوایز نفیس با حضور نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.  
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه عدد 3 را به سرشماره 30004048 پیامک کنند.
وی در بخش دیگر سخنان خود، با اشاره به ویژگی‌های شهید سردار سلیمانی گفت: با برگزاری چنین برنامه‌هایی تلاش می‌کنیم تا نسل جدید به‌ویژه نوجوانان و جوانان را با مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی و ویژگی‌های اخلاقی ایشان آشنا سازیم.
طباطبایی نژاد با تأکید بر بزرگداشت مقام شهید سلیمانی افزود: شناساندن مکتب شهید سلیمانی و معرفی این شهید بزرگوار به نسل جوان از وظایف همه ما بوده و لازم است، هر نهادی در تبیین مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی گامی بردارد تا بتوانیم یاد و خاطره این شهید والامقام را زنده نگه داریم.
وی اعلام کرد: این برنامه با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، سپاه استان قم، فرماندهی انتظامی استان قم، پلیس راهور استان قم، اداره کل ورزش و جوانان استان قم و ... برگزار می‌شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcgu79q.ak9tu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما