تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۰
کد مطلب : 13349
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم:

برپایی موکب فرهنگی برای نخستین بار در مراسم پیاده‌روی اربعین قم

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم گفت: امسال برای اولین بار سازمان فرهنگی شهرداری قم در آیین پیاده‌روی جاماندگان اربعین در شهر قم موکب فرهنگی دایر کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد طباطبایی‌نژاد اظهار داشت: امسال برای نخستین بار سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در آیین پیاده‌روی جاماندگان اربعین در شهر قم موکب فرهنگی دایر کرد.
وی با تأکید بر اینکه ضمن آن‌که در برپایی سایر موکب‌ها در زمینه زیرساختی، خدماتی را در این ایام به موکب‌داران ارائه دادیم، گفت: الحمدالله امسال همچون سال‌های گذشته توانستیم، در خدمت عزاداران اربعین باشیم و توفیقی حاصل شد که در آیین پیاده‌روی جاماندگان اربعین از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) به سمت مسجد مقدس جمکران در بلوار پیامبر اعظم(ص) به ارادتمندان ائمه اطهار(ع) خدمت کنیم.
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه این مراسم حدود 10 سال است که برگزار می‌شود، ادامه داد: آیین پیاده‌روی جاماندگان اربعین در شهر قم هرسال پرشورتر از سال‌های پیشین در این مسیر برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: در روز اربعین علاوه بر اینکه شهرداری قم موکب‌هایی را برای خدمت‌رسانی به زائران در نقاط مختلف شهر داشت، در بخش فرهنگی نیز این سازمان، «موکب فرهنگی» بر پا کرد. 
طباطبایی‌نژاد خاطرنشان کرد: امسال در این مسیر پیاده‌روی در بلوار پیامبر اعظم(ص) حدود 50 موکب با همکاری مساجد و هیات ها به‌منظور پذیرایی و ارائه خدمات ازجمله در زمینه فرهنگی دایر و بسته‌های فرهنگی بین مردم توزیع شد.
وی برپایی موکب و خدمات‌رسانی به زائران و مشارکت با موکب‌داران در مسیر پیاده‌روی جاماندگان اربعین را یکی از برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در ماه‌های محرم و صفر در سال جاری نام برد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcjhtev.uqetxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما