تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۳۹
کد مطلب : 13475
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با بیان اینکه نام‌گذاری یکی از بوستان‌های شهری به نام شهدای فراجا مصوب شده است، گفت: این بوستان را می‌توان در آینده نزدیک با حضور مسئولین افتتاح کرد.
آمادگی شهرداری قم برای اجرای برنامه‌های مختلف هفته فراجا/نامگذاری بوستان فراجا در قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی کلانترزاده در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته نیروی انتظامی که در سالن جلسات معاونت سیاسی و امنیتی استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: شهرداری قم در مناسبت‌های مختلف پای‌کار است و در هفته نیروی انتظامی نیز مانند سنوات گذشته اقدامات مختلفی را دنبال می‌کند.
وی با اشاره به اینکه بخشی از فعالیت‌های شهرداری در این هفته در حوزه آذین‌بندی شهر و تبلیغات سازه‌های شهری است، مطرح کرد: پیشنهاد داریم در این راستا طرح واحدی با هماهنگی فراجا طراحی شود و در اختیار مجموعه‌ها و ادارات قرار بگیرد تا در کنار فضاسازی شهرداری، هر دستگاه نیز از سازه‌های خود استفاده کند.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با بیان اینکه اتوبوس‌ها نیز باتوجه به آغاز سال تحصیلی ظرفیت خوبی دارند، عنوان کرد: روزانه حدود 130 هزار نفر از همشهریان از اتوبوس‌ استفاده می‌کنند که می‌توان از ظرفیت تبلیغی آن‌ها استفاده کرد.
کلانترزاده ادامه داد: همچنین می‌توان از شعار هفته نیروی انتظامی نیز در سربرگ‌های اداری استفاده کرد.
وی با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در این هفته، خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه سالروز ورود حضرت معصومه(س) و روز قم نیز در این هفته است، می‌توان اقدامات متعددی را به‌صورت مشترک دنبال کرد.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از ظرفیت گروه‌های سرود یاد کرد و گفت: با همکاری سازمان فرهنگی شهرداری و همکاری فراجا می‌توان سرودهایی ویژه نیروی انتظامی را در مدارس، حرم مطهر(س) و ... را اجرا کرد.
وی با بیان اینکه نام‌گذاری یکی از بوستان‌های شهری به نام شهدای فراجا مصوب شده است، تصریح کرد: این بوستان را می‌توان در آینده نزدیک با حضور مسئولین افتتاح کرد.
کلانترزاده با اشاره به اینکه مقدمات گرامیداشت هفته نیروی انتظامی می‌تواند در هفته دفاع مقدس فراهم شود، یادآور شد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری نیز در این هفته می‌تواند اقداماتی ازجمله کاشت نهال به‌صورت نمادین و ... را دنبال کند.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با بیان اینکه در این هفته حضور شهردار قم در مجموعه‌های مختلف تحت امر نیروی انتظامی را خواهیم داشت، ابراز کرد: در حوزه فرهنگی نیز متناسب با اقشار مختلف می‌توانیم مسابقات مشترکی برگزار کنیم.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcjixev.uqetazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما