تاریخ انتشار :جمعه ۲۳ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۱:۲۸
کد مطلب : 12671
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: 20 درصد از سازه‌های فرهنگی شهر قم به موضوع حجاب و عفاف اختصاص دارد.
اختصاص 20 درصد از سازه‌های فرهنگی شهر قم به موضوع حجاب و عفاف/توجه به پیوست‌های فرهنگی در تبلیغات محیطی شهرداری
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی کلانترزاده در گفتگویی با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: مصوباتی از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم و قرارگاه 19 دی با توجه به رسالت شهرداری بر عهده ما قرار گرفته است که در این هفته موردتوجه قرار داده‌ایم.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم افزود: شهرداری نیز همچون دستگاه‌های اجرایی دیگر خود را موظف به فعالیت فرهنگی و تبلیغی و اجرایی در حوزه فرهنگ‌سازی پیرامون مباحث مهمی چون عفاف و حجاب دارد.
وی با اشاره به همکاری ویژه شهرداری قم در برگزاری همایش بزرگ و اجتماع مردمی عفاف و حجاب تصریح کرد: اقداماتی از قبیل تأمین زیرساخت‌ها، ساماندهی ترددها، مدیریت حمل‌ونقل و ترافیک، تأمین پارکینگ‌ها، طراحی دکور و ایجاد جایگاه و صوت، طراحی و اجرای المان‌های حجاب و عفاف، تولید رسانه‌ای و پوستر و موشن گرافی و فضاسازی شهری نیز در این راستا عملیاتی شده است.
کلانترزاده با تأکید بر مشارکت شهرداری قم در برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف در تولید محتوا و زیرساخت‌های اجرایی ادامه داد: سهم منطقه‌ای، سازمانی، فرهنگی و روابط عمومی در انجام‌وظیفه در ارتباط با حجاب و عفاف مشخص‌شده است.
به گفته وی در حوزه تبلیغات محیطی نیز بر اساس دستورالعمل‌ها، در طول سال شهرداری‌ها موظف هستند 20 درصد از سازه‌های فرهنگی را در اختیار موضوع حجاب و عفاف قرار دهند که دراین‌باره 32 سازه در شهر اکران می‌شود.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم عنوان کرد: دراین‌باره سازه‌های اطلاع‌رسانی و فرهنگی به این امر اختصاص داده‌شده است؛ برخی از دستگاه‌ها به رسالت خود عمل می‌کنند و بیش از 40 سازه در سطح شهر در طول سال در مورد حجاب و عفاف در شهر قم نصب می‌شود.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcgq39q.ak9xu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما