تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۱۶
کد مطلب : 12651
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: ۲۱۲ طرح توسط روابط عمومی شهرداری قم به‌منظور گسترش فرهنگ عفاف و حجاب پیگیری می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی کلانترزاده با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز قم اظهار داشت:‌ شهرداری به‌عنوان نهاد عمومی و مردمی به‌منظور گسترش عفاف و حجاب طرح توسعه و ترویج زیست عفیفانه (حجاب و عفاف) را در دستور کار خود قرار داده‌است.
وی با بیان اینکه در این راستا ۲۱۲ طرح توسط روابط عمومی شهرداری قم به‌منظور گسترش فرهنگ عفاف و حجاب پیگیری می‌شود، افزود: شهرداری در اجرای این طرح پنج محور فرهنگی، سیاست‌گذاری، کارهای تبلیغی،‌ کارهای نظارتی و مشارکت و حمایت از مجموعه‌های مردمی را در دستور کار قرار داده است.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم افزود: حمایت از طرح‌های حجاب و عفاف در موضوعات مختلف و اقدامات گروه‌های مردمی در محلات و مساجد که کارهای مؤثری در موضوع زیست عفیفانه است، یکی از اولویت‌های فعالیت‌های فرهنگی شهرداری قم برای گسترش فضای معنوی در شهر قم است.
وی با اشاره به اینکه شهرداری قم بیش از آنچه که طبق قانون در موضوعات فرهنگی بر عهده‌اش گذاشته است، به دنبال فعالیت‌های فرهنگی است گفت: فضای شهری قم باید به‌گونه‌ای باشد که هر زائری وارد این شهر می‌شود تفاوت آن را با شهرهای دیگر مشاهده کند.
کلانترزاده اجتماع بزرگ بانوان به مناسبت روز عفاف و حجاب در بوستان علوی را مورد توجه قرار داد و گفت: در محل این اجتماع، نمایشگاه در موضوعات حجاب و عفاف و نصب نمادهای حجاب و عفاف در مسیر منتهی به محل تجمع در نظر گرفته شده‌است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcezp8z.jh8wni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما