تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۲۳
کد مطلب : 13745
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از آمادگی مجموعه شهرداری برای تقویت ارتباطات و افزایش تعاملات با اساتید، دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی کلانترزاده در حاشیه مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه قم هم‌زمان با "روز قم" و سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه(س) به قم و با حضور شهردار قم، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، رئیس دانشگاه، اساتید و جمعی از دانشجویان جدیدالورود دانشگاه قم در سالن اجتماعات شهید مفتح این دانشگاه برگزار شد، گفت: در شهرداری قم ارتباط با جامعه دانشگاهی به‌عنوان یکی از طیف‌های نخبگانی شهروندی همواره مورد تأکید بوده و بخش‌های مختلف شهرداری در این زمینه تعاملات و همکاری‌هایی را دنبال می‌کنند.
وی با اشاره به درخواست برخی تشکل‌ها برای حضور مسئولین شهری در جلسات پرسش و پاسخ دانشجویی ادامه داد: ایجاد زمینه برگزاری این جلسات می‌بایست بر اساس چارچوب مشخص، قانونمند و احترام متقابل دنبال شود که در صورت وجود این اصول می‌توان برای آن برنامه داشت.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم استفاده از نظرات و خواسته‌های دانشجویان در امور شهری را از جوانبی دانست که می‌تواند راهگشای بسیاری از امور شهری باشد و افزود: گستردگی و تنوع کار شهرداری و همچنین سختی‌های و مشکلات کارهای اجرایی باید برای دانشجویان به‌درستی تبیین شود تا دانشجویان نیز بدانند در مدیریت شهری چه می‌گذرد و بر اساس آن طرح و نظرات خود را ارائه دهند.
کلانترزاده پرهیز از سیاسی‌کاری و عدم توجه به برخی امور پشت پرده که هدفی جز ایجاد مانع در انجام خدمات‌رسانی شهرداری ندارند را از خطوط قرمز شهرداری دانست و تصریح کرد: نقد سازنده و انتقاد آگاهانه در مسیر صحیح و به دور از حواشی می‌تواند باعث پیشرفت و تعالی شود، اما عده‌ای از این ظرفیت در زمینه‌هایی ناصواب استفاده می‌کنند و با تخریب خادمان شهر قصد دارند تا خدمات را زیر سؤال ببرند و شبهه ایجاد نمایند.
وی در پایان با اعلام آمادگی شهرداری قم برای افزایش تعاملات اجتماعی با جامعه دانشگاهی و به‌ویژه تشکل‌های دانشجویی گفت: در صورت توافق بر اصولی که مبنای قانونی و بر اساس کرامت و احترام باشد، این امور در شهرداری قم رسیدگی خواهد شد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcjiaev.uqetxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما