تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۷
کد مطلب : 13319
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم از برپایی ۵۰ غرفه فرهنگی و پذیرایی در بلوار پیامبر اعظم(ص) خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد طباطبایی‌نژاد در گفت‌وگویی اظهار داشت: ۵۰ غرفه فرهنگی و پذیرایی توسط این سازمان و با مشارکت دستگاه‌های ذیربط، گروه‌های جهادی،ستاد اربعین استان قم و سازمان تبلیغات اسلامی قم در بلوار پیامبر اعظم(ص) برپا می‌شود.
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم خاطرنشان کرد: همزمان با آیین پیاده‌روی روز اربعین حسینی(ع) برای ارائه خدمات فرهنگی و پذیرایی به عاشقان اهل‌بیت(ع) و جاماندگان کربلا در بلوار پیامبر اعظم(ص) این غرفه‌ها برپاشده‌اند.
بر اساس این گزارش، برنامه پیاده‌روی جاماندگان از قافله کربلا در شهر قم در شب و روز اربعین از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) تا مسجد مقدس جمکران در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته (۱۴ و ۱۵ شهریور) انجام می‌شود.
شروع خدمات موکب‌ها در بلوار پیامبر اعظم(ص) روز سه‌شنبه (شب اربعین) از ساعت ۱۷ آغاز و برنامه پیاده‌روی دلدادگان حسینی(ع) روز چهارشنبه (روز اربعین) از ساعت ٦ صبح تا ٨ شب انجام می‌شود.
قرائت زیارت اربعین روز چهارشنبه پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و شروع ویژه‌برنامه‌های روز اربعین در مسجد مقدس جمکران از ساعت ١٧ ازجمله برنامه‌های روز اربعین است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcgyw9q.ak9wq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما