تاریخ انتشار :جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب : 11154
مدیر منطقه پنج شهرداری قم گفت: برای حل مشکلات سنواتی این منطقه نیاز به تشکیل کارگروهی تخصصی هستیم که بتوانیم با همراهی دستگاه‌ها و سازمان‌های متولی، زیرساخت و امورات زیربنایی این منطقه رفع شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری زین‌العابدین قراچورلوی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به بازدید مدیرکل و معاون بازرسی استان از پروژه‌های عمرانی و سطح منطقه پنج اظهار داشت: این بازدید میدانی به‌منظور بررسی و رفع مشکلات مردمی در بخش‌های مختلف به‌ویژه حوزه املاک صورت گرفت.
وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات منطقه بین دستگاهی بوده و برخی از آن‌ها اصلاً در حوزه فعالیتی شهرداری نیست، ابراز کرد: متأسفانه سودجویی مالکان عرصه‌های بزرگ، سبب بروز مشکلاتی برای مردم شده که در این زمینه نیازمند همراهی و همدلی بین دستگاهی برای رفع مشکلات مردم هستیم.
مدیر منطقه پنج شهرداری قم ادامه داد: برخی از پروژه‌ها مانند میدان حضرت ولیعصر(عج) به‌عنوان میدان اصلی این منطقه مورد بازدید قرار گرفت و گزارشی از اقدامات عمرانی، زیباسازی، فضای سبز و ... آن ارائه و در حال حاضر پیمانکار این پروژه مشغول به فعالیت است.
وی با تأکید بر اینکه بوستان بانوان منطقه نیز مورد بازدید قرار گرفت، تصریح کرد: جلسه‌ای در انتهای بازدید به‌منظور ارائه مشکلات بین دستگاهی به‌ویژه در حوزه املاک برگزار شد که امیدواریم نتایج آن منجر به حل مشکلات مردم شود.
قراچورلوی خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات سنواتی این منطقه نیاز به تشکیل کارگروهی تخصصی هستیم که بتوانیم با همراهی دستگاه‌ها و سازمان‌های متولی، زیرساخت و امورات زیربنایی این منطقه رفع شود.
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcba8b8.rhb8spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما