تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۲۹
کد مطلب : 11279
مدیر منطقه پنج شهرداری قم گفت: برگزاری باشکوه جشن‌های نیمه شعبان در استان نیاز به بودجه‌های ملی داشته و باید برای اقدامات ماندگار و زیربنایی، بودجه‌های ملی تخصیص یابد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری زین‌العابدین قراچورلوی در حاشیه برپایی ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم در مسجد مقدس جمکران، با اشاره به برنامه‌ریزی‌های منطقه پنج شهرداری قم برای ایام نیمه شعبان اظهار داشت: از ماه‌های قبل و حتی سال قبل جلسات و برنامه‌ریزی مستمری برای گرامیداشت این ایام در سطح منطقه انجام‌شده است.
وی با بیان اینکه با توجه به قرارگیری مسجد مقدس جمکران در منطقه پنج، تلاش‌های زیادی برای ایجاد زیرساخت‌ها، تسطیح سازی، فضاسازی و... اطراف مسجد مقدس جمکران صورت گرفته است، افزود: همکاران منطقه، ایام نیمه شعبان و مناسبت‌های مختلف را فرصتی برای خدمتگزاری به زائران و مسافران دانسته و این کار را وظیفه خود می‌دانند.
به گفته مدیر منطقه پنج شهرداری قم، کاشت درخت، درختچه و آماده‌سازی معابر و شوارع اطراف مسجد مقدس جمکران با سرعت  به‌منظور فراهم‌سازی اماکن سبز در ایام نیمه شعبان و ایام نوروز توسط منطقه 5 انجام‌شده است.
وی با تأکید بر اینکه شهردار و شورای اسلامی شهر توجه ویژه‌ای به ایام نیمه شعبان دارند، تصریح کرد: علیرغم اینکه این منطقه درحال‌توسعه و دارای استعداد توسعه بوده، ولی با پیگیری‌های ویژه، برنامه‌ریزی‌های مستمری برای ارائه خدمات بهتر به زائران و مسافران صورت گرفته است.
قراچورلوی خاطرنشان کرد: برگزاری باشکوه جشن‌های نیمه شعبان در استان نیاز به بودجه‌های ملی داشته و باید برای اقدامات ماندگار و زیربنایی، بودجه‌های ملی تخصیص یابد، چراکه استان و مدیریت شهری توانایی و بودجه‌های خاص و محدودی داشته و نمی‌تواند هزینه این حجم کار زیربنایی را تأمین کند.
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcjh8ev.uqevazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما