تاریخ انتشار :يکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب : 11105
مدیر منطقه پنج شهرداری قم از بازدید میدانی مدیران شهری از محله جمکران خبر داد و گفت: خیابان‌های حاج رضایی و شیخ حسن مثله در سال آینده اجرای می‌شوند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری زین‌العابدین قراچورلوی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر قم در جمکران اظهار داشت: این جلسه با حضور اعضای کمیسیون، معاون مالی و اقتصادی و مدیرکل املاک شهرداری و اهالی محل در ستاد تسهیل تملک خیابان شهید حاج رضایی برگزار شد.
وی با بیان اینکه بازدید میدانی نیز توسط مدیران شهری از خدمات ارائه‌شده در جمکران توسط منطقه 5 صورت گرفت، ابراز کرد: با حضور اهالی محل، مباحث مختلفی درباره پروژه‌های خیابان‌های حاج رضایی و شیخ حسن مثله مطرح و پیگیری شد.
مدیر منطقه پنج شهرداری قم هدف از این بازدید و جلسه را بودجه‌بندی برای اجرای این پروژه‌ها دانست و افزود: تملکات این پروژه‌ها اولویت‌بندی، آنالیز و هدف‌گذاری و مقرر شد پروژه به‌صورت مقطعی و مرحله‌ای و به‌صورت اولویت‌بندی اجرایی شود.
وی هزینه‌های بالای تملکات را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: برای اجرای این پروژه‌ها که نقش مهمی در بازگشایی‌ها و رفع مشکلات محله جمکران دارد، نیاز به پیش‌بینی ردیف‌های بودجه مشخص است که قرار شد در بودجه 1402 منطقه این ردیف‌های تملکات در نظر گرفته شود.
قراچورلوی اجرای پروژه را در رفع گره‌های ترافیکی منطقه مهم برشمرد و اضافه کرد: این بلوارها به‌صورت رینگی احداث می‌شود تا خدمات حمل‌ونقل عمومی افزایش یابد و به دنبال اجرای پروژه در کمترین زمان ممکن هستیم.
  https://qomefori.ir/vdchmznz.23nzvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما