تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۷
کد مطلب : 7447
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: برگزاری کارگاه کتاب خط فیروزه‌ای، برگزاری نخستین جشنواره فیلم کوتاه منجی و اجرای پویش هواداریم با همکاری خوب شهرداری قم نشان از عزم جدی شهرداری برای برگزاری باشکوه جشن نیمه شعبان دارد.
شهرداری قم میدان‌دار برپایی جشن‌های نیمه شعبان/ مشارکت خوب شهرداری در اجرای پویش “هواداریم”
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حجت‌الاسلام یاسین حسین‌آبادی در حاشیه مراسم تجدید بیعت کارکنان شهرداری قم با امام زمان(عج) در مسجد مقدس جمکران، با اشاره به اینکه امسال برنامه‌ها و مراسم مسجد مقدس جمکران به لحاظ کیفی و کمی افزایش‌یافته است اظهار کرد: امسال برنامه‌های فرهنگی مسجد مقدس جمکران در سه محور و متفاوت با سال‌های گذشته برگزارشده و تلاش می‌شود یک حرکت ملی و جهانی با نگاه تمدنی از جنس جهاد تبیین و امیدآفرین اجراشده و امیدواریم شاهد اتفاقی متفاوت در ایام شعبانیه باشیم.

وی با تأکید بر اجرای پویش هواداریم با کمک شهرداری کلان‌شهرهای ایران در ایام نیمه شعبان گفت: زمانی گره‌گشایی از کار مردم معنا پیدا می‌کند که حول محور امام انجام شود و بر این مبنا پویش “به عشق مهدی هواداریم” تعریف‌شده تا این مفهوم عرشی را به یک مفهوم فرشی تبدیل کنیم.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران، جامع بودن این پویش را قابل‌توجه خواند و تأکید کرد: باید در همه حوزه‌ها هوای هم را داشته و برای اینکه این مفهوم دینی فرهنگ‌سازی شود، اتفاقات خوبی افتاده و جلسات زیادی در شورای اسلامی شهر قم و شهرداری قم برگزارشده تا این پویش به‌عنوان شعار واحد در قم و کلان‌شهرها تبلیغ شود.

حسین‌آبادی از مشارکت خوب شهرداری قم در اجرای کارگاه کتابت خط فیروزه‌ای، برگزاری نخستین جشنواره فیلم کوتاه منجی و برگزاری مسابقات و جشن‌های مختلف یاد کرد و گفت: شهرداری قم نخستین مجموعه‌ای بود که کارگروه‌های نیمه شعبان را از ماه‌ها قبل راه‌اندازی کرد و به عزم جدی وارد میدان کار برای برگزاری جشن‌های نیمه شعبان شد.

انتهای پیام/***ع

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcd.o052yt0o5a26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما