تاریخ انتشار :دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۳
کد مطلب : 7264
پویش "هواداریم" که به همت معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران به‌عنوان محور عملیات فرهنگی نیمه شعبان 1400 راه‌اندازی شده، به‌عنوان شعار و تبلیغات مشترک شهرداری‌های کلان‌شهرهای ایران در ایام نیمه شعبان قرار گرفت.
در نشست مجازی “شهر انتظار، شهروند منتظر” عنوان شد؛پویش “هواداریم” تبلیغات مشترک شهرداری‌های کلان‌شهرهای ایران در نیمه شعبان ۱۴۰۰
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری نشست مجازی “شهر انتظار، شهروند منتظر” در آستانه ماه مبارک شعبان به‌منظور اطلاع‌رسانی برنامه‌های فرهنگی و خدماتی شهر مقدس قم و مسجد مقدس جمکران و هم‌افزایی با شهرداری‌های کلان‌شهرهای ایران برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن اعیاد شعبانیه در ایران اسلامی با حضور حجت‌الاسلام حسین‌آبادی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران، سید مجتبی سبحانی ثابت رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم، معاونین فرهنگی و مدیران عامل سازمان‌های فرهنگی اجتماعی شهرداری‌های کلان‌شهرهای ایران در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.
حجت‌الاسلام حسین‌آبادی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در این نشست به تبیین برنامه‌های فرهنگی نیمه شعبان حول محور پوش “هواداریم” پرداخت و گفت: امیدواریم با کمک شهرداری‌های کلان‌شهرهای ایران بتوانیم با اجرای این پویش و بحث شهر انتظار و نهادینه کردن مفهوم انتظار در کلان‌شهرها را با یک هم‌افزایی مؤثر محقق کنیم.
سبحانی ثابت رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم نیز در این نشست به تبیین اقدامات صورت گرفته برای میزبانی از زائران نیمه شعبان در قم پرداخت.
حجت‌الاسلام طباطبایی نژاد سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم نیز در این نشست برنامه‌ها و طرح‌های این سازمان در ایام نیمه شعبان و نوروز را تشریح و بر آمادگی تبادل تجارب برای گسترده شدن جشن‌های مردمی نیمه شعبان در سراسر کشور تأکید کرد.
حمید نادری رئیس کمیته گردشگری کمیسیون فرهنگی مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران دیگر سخنران این نشست بود که در خصوص تشکیل دبیرخانه آیین‌ها، مراسمات و جشن‌های نیمه شعبان با همکاری مسجد مقدس جمکران توضیحاتی ارائه داد.
رضا جاویدی مدیرکل روابط عمومی شهرداری شیراز و رئیس کارگروه تبلیغات و برند شهری و مجتبی فیلسوف زاده مدیر روابط عمومی و دبیر کمیته ارتباطات و امور بین‌الملل مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران دیگر سخنرانان این جلسه بودند که در خصوص برنامه‌های مجمع برای ایام نیمه شعبان و نوروز توضیحاتی ارائه دادند. ع/**

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdca.in0k49nuy5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما