تاریخ انتشار :پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۰۱
کد مطلب : 6175
مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر شهرداری قم بر ضرورت برنامه‌ریزی در راستای جلب رضایت گردشگران و شهروندان تأکید کرد و گفت: این مهم باید در برنامه‌های گردشگری استان به‌عنوان یک اولویت موردتوجه قرار گیرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری علیرضا خاکی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، به موضوعات مرتبط با گردشگری اشاره کرد و اظهار داشت: گردشگری بحث جامعی بوده و حوزه‌های بسیار زیادی در آن دخیل هستند که ازجمله آن می‌توان به زیرساخت، معرفی، مدیریت، بسترسازی، حمل‌ونقل و هر چیزی که افراد در زندگی عادی نیاز داشته اشاره کرد، به‌طوری‌که یک گردشگر در شهر غریب نیاز به دسترسی بیشتر به امکانات دارد.

به گفته مدیرعامل سازمان بهسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر شهرداری قم، مشکل اصلی این بوده که گردشگران رضایت کافی از امکانات ندارند که نیاز بوده بسترسازی لازم در بخش‌های مختلف صورت بگیرد.

وی با اشاره به دغدغه‌های سازمان در حوزه رونق گردشگری خاطرنشان کرد: این سازمان در راستای توسعه گردشگری با موضوع بهسازی بافت‌های اطراف حرم وارد موضوع گردشگری شد که در این زمینه نیز به برنامه‌های جامعی پیش‌بینی‌شده است.

خاکی خاطرنشان کرد: حضور سالانه ۲۰ میلیون زائر در قم یک فرصت است که می‌توانند انگیزه و محرک توسعه احیا و بازآفرینی شهرها باشند.***/س

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdca.0nik49n6m5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما