تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۵۸
کد مطلب : 5867
رئیس پلیس راهور قم با گرامیداشت و تبریک روز و هفته قم گفت: در این هفته، فرهنگ‌سازی برای استفاده بیش‌ازپیش راکبان موتورسیکلت به‌عنوان یک برنامه محوری در بخش حمل‌ونقل و ترافیک موردتوجه قرار گیرد.
لزوم فرهنگ‌سازی استفاده راکبان موتورسیکلت از کلاه ایمنی در “روز قم”
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری سرهنگ غلامرضا صدفی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، به برنامه‌های پلیس راهور به مناسبت روز قم و اجرای برنامه ورود کاروان حضرت معصومه(س) به این شهر اظهار داشت: در روز قم اقدامات ترافیکی و محدودیت‌هایی که در بحث مسیر کاروان حضرت معصومه(س) باید انجام شود همانند روال گذشته و با همان نظم برگزار شد.

به گفته وی، در حال حاضر آن چیزی که شهر قم را در سطح کشور ازنظر ترافیکی تنزل می‌دهد، موضوع رانندگی به‌ویژه راکبان موتورسیکلت است که متأسفانه برخی از آنان از  کلاه ایمنی استفاده نمی‌کنند.

رئیس پلیس راهور استان قم با بیان اینکه مسائل شرعی کشور از قم صادر می‌شود و حضرت امام خمینی(ره) تخلف از قوانین راهنمایی و رانندگی را نیز حرام اعلام کرده و بیشتر مراجع تقلید نیز  این فتوا را داشته و یا جایز نمی‌دانند، تصریح کرد: بنابراین باید توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی در قم نمود پیداکرده و به استان‌های دیگر منتقل شود.

صدفی خاطرنشان کرد: امیدواریم به همان اندازه که در مسائل دیگر شهر قم نمونه است در بحث ترافیکی نیز با تلاشی که پلیس و سایر متولیان شهری انجام می‌دهد به جایگاه خوبی در این زمینه دست یابیم.***س

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdch.-nmt23n6qftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما