تاریخ انتشار :چهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۱
کد مطلب : 5760
مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری ورزشی شهرداری قم از تشکیل 5 کمیته تخصصی برای انجام برنامه‌های روز قم و سالروز نورانی ورود کریمه اهل‌بیت(س) به شهر مقدس قم خبر داد.
تشکیل ۵ کمیته تخصصی برای اجرای برنامه‌های “روز قم”
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری ابوالقاسم مقیمی با اشاره به فرارسیدن سالروز ورود حضرت معصومه(س)‌و آغاز برنامه‌های روز قم، ‌از تشکیل ۵ کمیته برای گرامیداشت برنامه‌های روز قم خبر داد و اظهار داشت: کمیته فرهنگی، هنری، ورزشی نخستین کمیته‌ای است که به این منظور تشکیل‌شده که برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و گردشگری، هماهنگی با سایر دستگاه‌ها برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های روز قم و جلب مشارکت، تنظیم تقویم برنامه‌ها و جمع‌بندی و ارائه گزارش سایر کمیته‌ها را بر عهده دارد.

وی کمیته تبلیغات و همایش‌ها را کمیته دوم ویژه روز قم نام برد و گفت: این کمیته با اهداف انجام تبلیغات محیطی شهری، پوشش خبری، مستندسازی و برگزاری دیدارها، برنامه‌ها و همایش‌ها تشکیل‌شده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری ورزشی شهرداری قم از کمیته خدمات شهری به‌عنوان سومین کمیته روز قم یاد کرد و افزود: هماهنگی و همگرایی با سازمان‌های زیرمجموعه، آذین‌بندی و فضاسازی شهری، هماهنگی جهت راه‌اندازی کاروان استقبال و آماده‌سازی معابر، میدان‌ها و المان‌های شهری توسط این کمیته تخصصی دنبال می‌شود.

وی یادآور شد: انجام نظرسنجی و ارائه آمارها، تحقیقات میدانی و محتوای مورد نیاز مدیریت شهری، پیش‌بینی طرح‌های مورد نیاز در توسعه شهر قم و انجام پژوهش‌های هویت‌ساز نیز در کمیته علمی- پژوهشی روز قم انجام می‌گیرد.

مقیمی در پایان کمیته نظارت و ارزیابی را پنجمین کمیته برگزاری برنامه‌های روز قم برشمرد و اذعان کرد: این کمیته نظارت بر حسن اجرای برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی استان و شهرداری و احصاء نقاط قوت و ضعف و جمع‌آوری پیشنهادات را بر عهده دارد.**

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcj.meifuqeaysfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما