کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تشکیل ۵ کمیته تخصصی برای اجرای برنامه‌های “روز قم”

5 آبان 1400 ساعت 23:21

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری ورزشی شهرداری قم از تشکیل 5 کمیته تخصصی برای انجام برنامه‌های روز قم و سالروز نورانی ورود کریمه اهل‌بیت(س) به شهر مقدس قم خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری ابوالقاسم مقیمی با اشاره به فرارسیدن سالروز ورود حضرت معصومه(س)‌و آغاز برنامه‌های روز قم، ‌از تشکیل ۵ کمیته برای گرامیداشت برنامه‌های روز قم خبر داد و اظهار داشت: کمیته فرهنگی، هنری، ورزشی نخستین کمیته‌ای است که به این منظور تشکیل‌شده که برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری، ورزشی و گردشگری، هماهنگی با سایر دستگاه‌ها برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های روز قم و جلب مشارکت، تنظیم تقویم برنامه‌ها و جمع‌بندی و ارائه گزارش سایر کمیته‌ها را بر عهده دارد.

وی کمیته تبلیغات و همایش‌ها را کمیته دوم ویژه روز قم نام برد و گفت: این کمیته با اهداف انجام تبلیغات محیطی شهری، پوشش خبری، مستندسازی و برگزاری دیدارها، برنامه‌ها و همایش‌ها تشکیل‌شده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری ورزشی شهرداری قم از کمیته خدمات شهری به‌عنوان سومین کمیته روز قم یاد کرد و افزود: هماهنگی و همگرایی با سازمان‌های زیرمجموعه، آذین‌بندی و فضاسازی شهری، هماهنگی جهت راه‌اندازی کاروان استقبال و آماده‌سازی معابر، میدان‌ها و المان‌های شهری توسط این کمیته تخصصی دنبال می‌شود.

وی یادآور شد: انجام نظرسنجی و ارائه آمارها، تحقیقات میدانی و محتوای مورد نیاز مدیریت شهری، پیش‌بینی طرح‌های مورد نیاز در توسعه شهر قم و انجام پژوهش‌های هویت‌ساز نیز در کمیته علمی- پژوهشی روز قم انجام می‌گیرد.

مقیمی در پایان کمیته نظارت و ارزیابی را پنجمین کمیته برگزاری برنامه‌های روز قم برشمرد و اذعان کرد: این کمیته نظارت بر حسن اجرای برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی استان و شهرداری و احصاء نقاط قوت و ضعف و جمع‌آوری پیشنهادات را بر عهده دارد.**

 

 

 

انتهای پیام/


کد مطلب: 5760

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/5760/تشکیل-۵-کمیته-تخصصی-اجرای-برنامه-های-روز-قم

قم فوری
  https://www.qomefori.ir