تاریخ انتشار :جمعه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۴
کد مطلب : 4231
مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری ورزشی شهرداری قم گفت: وظیفه روابط عمومی‌های سازمان‌ها و مناطق شهری، تغییر نگاه مردم به شهرداری است.
وظیفه روابط عمومی‌ها، تغییر نگاه مردم به شهرداری است/روابط عمومی‌ها به قطب فرهنگی تبدیل شوند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،ابوالقاسم مقیمی گردهمایی روسا، مسئولان و فعالان ارتباطات و روابط عمومی شهرداری قم اظهار داشت: نگاه روابط عمومی نباید خدماتی باشد و اگر به این سمت حرکت کنیم دچار خسارت می‌شویم.

وی با تأکید بر اینکه روابط عمومی‌های فعال در سازمان‌ها و مناطق شهری قم باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند، تصریح کرد: اگر روابط عمومی‌ها توانستند به قطب فرهنگی تبدیل شوند می‌توانند تأثیرگذاری شایسته‌ای داشته باشند.
مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری ورزشی شهرداری قم افزود: تغییر جایگاه فرهنگی سازمان‌ها و مناطق شهری نیز یک ضرورت است و باید با برطرف کردن مسائل و مشکلات موجود به دنبال ارتقاء برنامه‌های فرهنگی باشیم.
وی با اشاره به اینکه شهرداری نزدیک‌ترین لبه خدمت‌رسانی به مردم بوده و برای نظام جمهوری نیز نقطه انتقال خدمات نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌رود، گفت: اگر به این مهم اعتقاد داشته باشیم می‌توانیم نوع نگاه مردم در شهر قم به شهرداری را تغییر دهیم.
مقیمی با قدردانی از فعالیت‌های صورت گرفته توسط سازمان‌ها و مناطق شهری شهرداری قم خواستار ایجاد هیئت اندیشه‌ورز به‌منظور تبادل‌نظر و ارتقاء دانش کارشناسان روابط عمومی شد.***

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcb.fbaurhb58iupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما