تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۵
کد مطلب : 4038
رئیس ستاد شهرهوشمند شهرداری قم از گفتمان‌سازی برای حمایت از تولید ملی و اشتغال با بهره‌گیری از اتاق فکرهای تخصصی خبر داد.
گفتمان سازی برای حمایت از تولید ملی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،همایون یزدان پناه با اشاره به اقدامات ستاد شهر هوشمند و مدیریت تحول سازمانی شهرداری در زمینه جهش تولید و اشتغال اظهار داشت: این موضوع با توجه به وظایف ستاد شهر هوشمند و مدیریت تحول سازمانی که هماهنگی و هدایت‌های زیربنایی در حوزه تحول شهرداری و شهر است، پیگیری شده است.
وی با اشاره به تشکیل اتاق فکرهای تخصصی در ستاد شهر هوشمند شهرداری قم افزود: این کار با همکاری دانشگاه‌های مطرح استان و برای تغییر نگرش روزمرگی ناشی از حجم و حساسیت فعالیت‌های جاری در شهرداری و ایجاد تحرک در به کارگیری دانش و فناوری پیگیری می‌شود.
رئیس ستاد شهرهوشمند شهرداری قم ادامه داد: یکی از اقداماتی که در این زمینه پیگیری شد، ارائه طرح‌ها و پروژه‌های زیر بنایی به حوزه‌های مرتبط از قبیل معاونت برنامه ریزی ، سازمان فاوا، سازمان فرهنگی و … برای به ورود استارت‌آپ‌ها به شهرداری به منظور شناسائی مسائل و مشکلات اجرائی با اولویت و ارائه راهکارهای فناورانه بود که منجر به اجرای رویدادهای استارآپی شد.
وی سوق دادن پژوهش‌ها و پایان نامه‌های مراکز دانشگاهی به مبحث هوشمند سازی شهر برای تسهیل بهره برداری از محصولات و تولیدات بومی را از دیگر اقدامات ستاد شهر هوشمند شهرداری قم دانست.
یزدان‌پناه به حمایت از ایجاد کارخانه نوآوری در شهر قم برای بروز ایده‌های نو توسط نخبگان اشاره کرد و گفت: تعریف پروژه‌های مرتبط با تحول سازمانی برای شهرداری قم به منظور ارتقای کیفی کارکنان با تغییر تفکر و بینش در راستای برون سپاری حداکثری فعالیت‌های شهرداری و در نتیجه اشتغال زایی برای بخش خصوصی مرتبط از دیگر اقداماتی است که دنبال می‌شود.**

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcg.w9trak9z7pr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما