کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گفتمان سازی برای حمایت از تولید ملی

2 ارديبهشت 1400 ساعت 22:55

رئیس ستاد شهرهوشمند شهرداری قم از گفتمان‌سازی برای حمایت از تولید ملی و اشتغال با بهره‌گیری از اتاق فکرهای تخصصی خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری،همایون یزدان پناه با اشاره به اقدامات ستاد شهر هوشمند و مدیریت تحول سازمانی شهرداری در زمینه جهش تولید و اشتغال اظهار داشت: این موضوع با توجه به وظایف ستاد شهر هوشمند و مدیریت تحول سازمانی که هماهنگی و هدایت‌های زیربنایی در حوزه تحول شهرداری و شهر است، پیگیری شده است.
وی با اشاره به تشکیل اتاق فکرهای تخصصی در ستاد شهر هوشمند شهرداری قم افزود: این کار با همکاری دانشگاه‌های مطرح استان و برای تغییر نگرش روزمرگی ناشی از حجم و حساسیت فعالیت‌های جاری در شهرداری و ایجاد تحرک در به کارگیری دانش و فناوری پیگیری می‌شود.
رئیس ستاد شهرهوشمند شهرداری قم ادامه داد: یکی از اقداماتی که در این زمینه پیگیری شد، ارائه طرح‌ها و پروژه‌های زیر بنایی به حوزه‌های مرتبط از قبیل معاونت برنامه ریزی ، سازمان فاوا، سازمان فرهنگی و … برای به ورود استارت‌آپ‌ها به شهرداری به منظور شناسائی مسائل و مشکلات اجرائی با اولویت و ارائه راهکارهای فناورانه بود که منجر به اجرای رویدادهای استارآپی شد.
وی سوق دادن پژوهش‌ها و پایان نامه‌های مراکز دانشگاهی به مبحث هوشمند سازی شهر برای تسهیل بهره برداری از محصولات و تولیدات بومی را از دیگر اقدامات ستاد شهر هوشمند شهرداری قم دانست.
یزدان‌پناه به حمایت از ایجاد کارخانه نوآوری در شهر قم برای بروز ایده‌های نو توسط نخبگان اشاره کرد و گفت: تعریف پروژه‌های مرتبط با تحول سازمانی برای شهرداری قم به منظور ارتقای کیفی کارکنان با تغییر تفکر و بینش در راستای برون سپاری حداکثری فعالیت‌های شهرداری و در نتیجه اشتغال زایی برای بخش خصوصی مرتبط از دیگر اقداماتی است که دنبال می‌شود.**

 

 

انتهای پیام/


کد مطلب: 4038

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/4038/گفتمان-سازی-حمایت-تولید-ملی

قم فوری
  https://www.qomefori.ir