تاریخ انتشار :جمعه ۹ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۲۱
کد مطلب : 2620
رئیس ستاد شهرهوشمند شهرداری قم گفت: قرارداد برنامه‌ریزی استقرار چرخه بهره‌وری در شهرداری قم به شرکت مشاور ابلاغ شد.
اجرای طرح مطالعاتی بهره‌وری شهرداری قم تا پایان سال
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، همایون یزدان پناه با اشاره به ابلاغ قرارداد برنامه‌ریزی استقرار چرخه بهره وری در شهرداری قم به شرکت مشاور، اظهار داشت: شهرداری قم برای نخستین بار در میان شهرداری‌های کشور این کار را آغاز کرده است.

رئیس ستاد شهرهوشمند شهرداری قم افزود: براساس این قرارداد، مطالعاتی در مورد وضعیت موجود شهرداری قم توسط مشاور انجام می‌شود تا بر اساس وضع موجود و تعیین وضع مطلوب، به برنامه‌ریزی مناسبی دست یابیم و چرخه بهره‌وری را عملیاتی کنیم.

یزدان پناه تصریح کرد: با طرح مطالعاتی مذکور، بهره‌وری شهرداری هر سال اندازه گیری می‌شود و برای کاهش هزینه‌ها و اثربخشی اقدامات و افزایش بازدهی گام‌های موثری برداشته خواهد شد.

وی عنوان کرد: طرح مطالعاتی مذکور تا پایان سال جاری انجام می‌شود.

رئیس ستاد شهرهوشمند شهرداری قم گفت: تلاش ما این است که تا با نگرشی مطالعاتی براساس علم و پژوهش اتفاق موثری در شهرداری بیفتد و طبق استانداردهای بومی بتوانیم به طرحی موثر در افزایش بهره‌وری شهرداری قم دست یابیم.

یزدان پناه بیان کرد: این یک برنامه مدون و مطالعه شده خواهد بود که علاوه بردارا بودن نقشه راه، یک برنامه عملیاتی حرکت از وضع موجود تا وضع مطلوب و به صورت چرخه‌ای توسط مشاور ارائه می‌دهد.

وی در تشریح مراحل اندازه‌گیری بهره‌وری در این قرارداد خاطرنشان کرد: برای شناخت وضعیت موجود بایستی ابتدا انواع شاخص‌های کمی و کیفی مناسب در هر زمینه و در تمام سطوح مورد ارزیابی دقیقی قرار بگیرد.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcb.5b5urhb0giupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما