تاریخ انتشار :شنبه ۱۳ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۷
کد مطلب : 7725
به‌دنبال هتک حرمت تمثال حضرت امام خمینی (ره) در میدان مرجعیت قم، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در بیانیه‌ای این حرکت توطئه‌آمیز را محکوم کرد.
بیانیه شهرداری قم در هتک حرمت تمثال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری متن این بیانیه به این شرح است:

متأسفانه در آستانه فرارسیدن ۱۲ فروردین‌ماه و روز جمهوری اسلامی، شاهد هتک حرمت و اهانت به تمثال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمت‌الله علیه توسط عناصر وطن‌فروش در شهر عش آل محمد صلی‌الله علیه و آله و سلم بودیم.

این قبیل حرکات عناصر خودفروخته به بیگانگان و بدخواهان که همواره در طول سالیان استقرار و استحکام این نظام مقدس اتفاق افتاده است، هیچ اثری در نگاه و بینش ملت قهرمان ایران اسلامی نسبت به‌نظام و انقلاب و پشتیبانی از آن نداشته و نخواهد داشت.

توطئه‌ها و خباثت‌های ایادی بیگانه سال‌هاست به طُرُق مختلف با خسارت به اموال عمومی مردم این سرزمین علاوه بر هزینه‌های مادی، سبب بر هم خوردن آرامش و آسایش مردم می‌گردد که این امر نشان‌دهنده دشمنی آنان با ملت شریف ایران اسلامی است که هیچ ابایی از ایراد صدمه به جان و مال مردم نداشته‌اند.

بدون شک این اهانت با حضور مردم شریف استان قم بی‌پاسخ نخواهد ماند و استوارتر در مسیر حمایت از اسلام و انقلاب به بزرگداشت حضرت امام خمینی رحمت‌الله علیه خواهند پرداخت تا خاری شود بر چشم آنان که نمی‌توانند شوکت و اقتدار این نظام برآمده از خواست مردم را طاقت بیاورند.

ضمن محکومیت صریح این حرکت، ساخت مجدد اِلِمان تمثال مبارک حضرت امام خمینی (ره) و نصب آن در میدان مرجعیت به‌صورت ویژه در دستور کار شهرداری قم قرار خواهد گرفت و خادمان مدیریت شهری در اسرع وقت با ساخت و نصب مجدد این اِلِمان نشان خواهند داد تا در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و پاسداشت یاد بزرگان و به‌ویژه بنیان‌گذار این نظام مقدس همواره همراه ملت شریف و مردم غیور استان قم خواهند ایستاد.

اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcc.iqma2bqmpla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما