کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بیانیه شهرداری قم در هتک حرمت تمثال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران

13 فروردين 1401 ساعت 17:37

به‌دنبال هتک حرمت تمثال حضرت امام خمینی (ره) در میدان مرجعیت قم، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در بیانیه‌ای این حرکت توطئه‌آمیز را محکوم کرد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری متن این بیانیه به این شرح است:

متأسفانه در آستانه فرارسیدن ۱۲ فروردین‌ماه و روز جمهوری اسلامی، شاهد هتک حرمت و اهانت به تمثال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمت‌الله علیه توسط عناصر وطن‌فروش در شهر عش آل محمد صلی‌الله علیه و آله و سلم بودیم.

این قبیل حرکات عناصر خودفروخته به بیگانگان و بدخواهان که همواره در طول سالیان استقرار و استحکام این نظام مقدس اتفاق افتاده است، هیچ اثری در نگاه و بینش ملت قهرمان ایران اسلامی نسبت به‌نظام و انقلاب و پشتیبانی از آن نداشته و نخواهد داشت.

توطئه‌ها و خباثت‌های ایادی بیگانه سال‌هاست به طُرُق مختلف با خسارت به اموال عمومی مردم این سرزمین علاوه بر هزینه‌های مادی، سبب بر هم خوردن آرامش و آسایش مردم می‌گردد که این امر نشان‌دهنده دشمنی آنان با ملت شریف ایران اسلامی است که هیچ ابایی از ایراد صدمه به جان و مال مردم نداشته‌اند.

بدون شک این اهانت با حضور مردم شریف استان قم بی‌پاسخ نخواهد ماند و استوارتر در مسیر حمایت از اسلام و انقلاب به بزرگداشت حضرت امام خمینی رحمت‌الله علیه خواهند پرداخت تا خاری شود بر چشم آنان که نمی‌توانند شوکت و اقتدار این نظام برآمده از خواست مردم را طاقت بیاورند.

ضمن محکومیت صریح این حرکت، ساخت مجدد اِلِمان تمثال مبارک حضرت امام خمینی (ره) و نصب آن در میدان مرجعیت به‌صورت ویژه در دستور کار شهرداری قم قرار خواهد گرفت و خادمان مدیریت شهری در اسرع وقت با ساخت و نصب مجدد این اِلِمان نشان خواهند داد تا در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و پاسداشت یاد بزرگان و به‌ویژه بنیان‌گذار این نظام مقدس همواره همراه ملت شریف و مردم غیور استان قم خواهند ایستاد.

اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم

 

 

 

انتهای پیام/


کد مطلب: 7725

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/7725/بیانیه-شهرداری-قم-هتک-حرمت-تمثال-بنیان-گذار-جمهوری-اسلامی-ایران

قم فوری
  https://www.qomefori.ir