تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۵۳
کد مطلب : 4939
اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در جشنواره "ایران مقتدر" به‌عنوان مقام برتر جشنواره انتخاب و توسط استاندار قم مورد تقدیر قرار گرفت.
کسب مقام برتر جشنواره “ایران مقتدر” توسط اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری در آئین اختتامیه جشنواره ایران مقتدر که در استانداری قم برگزار شد؛ از مهدی کلانترزاده مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم که موفق به کسب مقام برتر در بین دستگاه‌های اجرایی استان قم شده بود، با اهداء لوح سپاس و تندیس یادبود جشنواره تقدیر شد.

جشنواره “ایران مقتدر” باهدف بسترسازی برای برگزاری پرشور و شعور انتخابات، آماده‌سازی و ترغیب جامعه برای مشارکت حداکثری، روشنگری و شفافیت فضا برای تنویر افکار عمومی برای انتخابات در استان قم برگزار شد.
این جشنواره با محوریت استانداری قم و مشارکت خانه مطبوعات استان قم و حضور رسانه‌های استان و مجموعه روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.
در لوح سپاس جشنواره که از طرف دکتر بهرام سرمست استاندار قم به مهدی کلانترزاده مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم اهداء شد، بر تحرک بخشی و ایجاد فضای رقابتی سالم و پویا در حرفه فاخر روابط عمومی، زمینه و فرصت مناسبی برای ایفای مسئولیت اساسی و تخصصی روابط عمومی‌های استان قم در عرصه فضاسازی، شورآفرینی و جلب مشارکت و اعتماد عمومی برای حضور پرشور و نشاط در انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ به‌عنوان بخشی از اهداف جشنواره ایران مقتدر تأکید شده است.
در ادامه این لوح سپاس، کسب مقام برتر این جشنواره در ارزیابی‌های به‌عمل‌آمده اعلام و از زحمات و تلاش‌های ارزنده مجموعه اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم تشکر و قدردانی شده است.**



 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcg.w9trak9yypr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما