کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کسب مقام برتر جشنواره “ایران مقتدر” توسط اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم

17 مرداد 1400 ساعت 22:53

اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در جشنواره "ایران مقتدر" به‌عنوان مقام برتر جشنواره انتخاب و توسط استاندار قم مورد تقدیر قرار گرفت.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری در آئین اختتامیه جشنواره ایران مقتدر که در استانداری قم برگزار شد؛ از مهدی کلانترزاده مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم که موفق به کسب مقام برتر در بین دستگاه‌های اجرایی استان قم شده بود، با اهداء لوح سپاس و تندیس یادبود جشنواره تقدیر شد.

جشنواره “ایران مقتدر” باهدف بسترسازی برای برگزاری پرشور و شعور انتخابات، آماده‌سازی و ترغیب جامعه برای مشارکت حداکثری، روشنگری و شفافیت فضا برای تنویر افکار عمومی برای انتخابات در استان قم برگزار شد.
این جشنواره با محوریت استانداری قم و مشارکت خانه مطبوعات استان قم و حضور رسانه‌های استان و مجموعه روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد.
در لوح سپاس جشنواره که از طرف دکتر بهرام سرمست استاندار قم به مهدی کلانترزاده مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم اهداء شد، بر تحرک بخشی و ایجاد فضای رقابتی سالم و پویا در حرفه فاخر روابط عمومی، زمینه و فرصت مناسبی برای ایفای مسئولیت اساسی و تخصصی روابط عمومی‌های استان قم در عرصه فضاسازی، شورآفرینی و جلب مشارکت و اعتماد عمومی برای حضور پرشور و نشاط در انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ به‌عنوان بخشی از اهداف جشنواره ایران مقتدر تأکید شده است.
در ادامه این لوح سپاس، کسب مقام برتر این جشنواره در ارزیابی‌های به‌عمل‌آمده اعلام و از زحمات و تلاش‌های ارزنده مجموعه اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم تشکر و قدردانی شده است.**



 

 

 

انتهای پیام/


کد مطلب: 4939

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/4939/کسب-مقام-برتر-جشنواره-ایران-مقتدر-توسط-اداره-کل-ارتباطات-امور-بین-الملل-شهرداری-قم

قم فوری
  https://www.qomefori.ir