تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۴۷
کد مطلب : 7053
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم از تأمین برق شهرک صنوف از پست جاده کوه سفید خبر داد و گفت: تا امروز 198 انشعاب برق در شهرک واگذارشده و بیش از 50 متقاضی دیگر نیز منتظر واگذاری و اتصال برق هستند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری مهدی آهنین‌پنجه در جلسه بررسی آخرین وضعیت شهرک صنوف که با حضور استاندار، دکتر سقاییان‌نژاد شهردار قم و جمعی از مدیران شهری و استانی برگزار شد، اظهار داشت: تأمین برق شهرک مشکلاتی دارد که باید رفع شود.

وی به تفاهم‌نامه شهرداری قم با برق منطقه‌ای تهران در سال ۹۴ اشاره کرد و گفت: باهمت شهرداری در سال ۹۴ تفاهم‌نامه‌ای با برق تهران امضا شد تا برای  شهرک پست ۶۳ احداث شود، اما  آن زمان با وجود هزینه  سنگین اجرایی نشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم، برق موردنیاز شهرک اصناف را ۲۰ کیلوولت دانست و بیان کرد: تا امروز ۱۹۸ انشعاب برق در شهرک  واگذارشده و بیش از ۵۰ متقاضی دیگر نیز منتظر واگذاری و اتصال برق هستند.

وی از تأمین برق شهرک از پست جاده کوه سفید خبر داد و گفت: پست ۸۰ کیلوولت جاده کوه سفید در حال احداث بوده  تا ۱۰ کیلوولت ظرفیت برق آن به شهرک واگذار شود اما مشکلاتی داشته که امیدواریم به‌زودی حل شود.

آهنین‌پنجه، چهار کیلوولت برق فروخته‌شده به شهرک را موردتوجه قرارداد و تصریح کرد: تا امروز ۴ کیلوولت برق به شهرک فروخته‌شده و باید برای پست ۶۳ کیلوولتی هم‌فکری شود و تا زمان حل مشکلات زمین پست برق مشخص شود.

انتهای پیام/ن

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcg.n9urak9zwpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما