تاریخ انتشار :يکشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب : 2319
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم از بهره‌برداری از ۱۲ پروژه شرکت توزیع برق استان قم همزمان با هفته دولت خبر داد.
بهره‌برداری از 12 پروژه برق در قم همزمان با هفته دولت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، مهدی آهنین‌پنجه با گرامی داشت هفته دولت ظهارداشت: هم زمان با  هفته  دولت طرح‌های شرکت برق قم در زمینه تأمین برق، بهینه‌سازی، توسعه و احداث شبکه برق شهری و روستایی با اعتباری بالغ‌بر ۵۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

آهنین پنجه با اشاره به راه‌اندازی سیستم اتوماسیون شبکه توزیع گفت: راه‌اندازی و ارتقا مرکز کنترل شبکه به منظور کاهش مدت زمان خاموشی‌ها و مدیریت بهینه تجهیزات شبکه، تأمین روشنایی خیابان فراشاهی و تبدیل سیم به کابل خودنگهدار در محله فرهنگیان را نیز از جمله این طرح‌ها خواهد بود.

وی تاکید کرد:  کاهش و تعدیل بار شبکه و رفع ضعف ولتاژ در محدوده خیابان معارف‌وند و تعویض پایه‌های فرسوده و نوسازی شبکه در محدوده بلوار نواب و حاجی‌زاده را از دیگر طرح‌هایی است که در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قم با اشاره به برنامه شرکت توزیع نیروی برق استان قم  به منظور تبدیل سیم به کابل خودنگهدار به منظور جلوگیری از سرقت و خسارت به مشترکان افزود: در همین راستا عملیات تبدیل سیم به کابل خودنگهدار در روستای وشنوه از توابع بخش کهک به طول 5.5 کیلومتر و با اعتباری بالغ‌بر 9 میلیارد ریال تا پایان ماه جاری به اتمام خواهد رسید.

 

 

 

انتهای پیام/

https://qomefori.ir/vdcg.q9xrak9wypr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما