مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم با تأکید بر تشدید نظارتهای میدانی و مستمر بر عملکرد رانندگان تاکسی، گفت: این نظارتها بهویژه در هسته مرکزی شهر با هدف ارتقای کیفیت خدمات، صیانت از حقوق شهروندان و افزایش رضایتمندی مسافران در حال اجراست.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان تاکسیرانی شهرداری قم، قاسم طالبی با اشاره به تشدید نظارتها بر عملکرد تاکسیرانان اظهار کرد: با مشاهده هرگونه تخلف، پرونده رانندگان خاطی برای رسیدگی به هیأت انضباطی ارجاع و متناسب با نوع تخلف، برخورد قانونی انجام میشود.
وی افزود: اخذ تعهد کتبی، صدور تذکر، تعلیق پروانه فعالیت، ارجاع به مراجع قضایی و در برخی موارد ابطال پروانه تاکسیرانی از جمله اقدامات انضباطی پیشبینیشده در قبال رانندگان متخلف است.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم با تأکید بر نظارت مستمر تصریح کرد: بازرسان سازمان و شرکتهای حملونقل تحت پوشش، بهصورت میدانی و مستمر بهویژه در هسته مرکزی شهر، عملکرد رانندگان تاکسی را رصد میکنند.
وی همچنین از برگزاری کارگاههای آموزشی ویژه رانندگان سرویس مدارس خبر داد و گفت: این دورهها بر اساس آییننامه اجرایی حملونقل دانشآموزان و با حضور نماینده پلیس راهور استان قم توسط شرکتهای حملونقل مسافر درونشهری تحت پوشش سازمان در حال برگزاری و استمرار است.
طالبی هدف از برگزاری این کارگاهها را آشنایی رانندگان سرویس مدارس با قوانین خاص راهنمایی و رانندگی، الزامات قانونی خدماتدهی، نحوه تعامل صحیح با دانشآموزان و پاسخگویی به درخواستها و دغدغههای اولیای دانشآموزان عنوان کرد و افزود: اغلب رانندگان سرویس مدارس در این دورههای آموزشی شرکت خواهند کرد.