تاریخ انتشار :شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۴ ساعت ۲۲:۴۱
کد مطلب : 21961
استاندار قم گفت: یکی از مهم‌ترین محورهای کاری مسوولان استان در سالجاری، بهبود فرآیند پاسخگویی به درخواست‌ها، پیشنهادها و شکایات مردمی است تا مشکلات قابل حل در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف شود.
فرآیند پاسخگویی به شکایات مردم قم باید بهبود یابد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری از استانداری قم ، اکبر بهنام‌جو در مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری قم افزود: سطح رضایتمندی مردم از خدمات دستگاه‌های اجرایی قم نسبت به سایر استان‌ها افزایش یافته و این موفقیت حاصل همکاری مؤثر نهادهای نظارتی و اجرایی است.
وی گفت: نقش اداره‌کل بازرسی در هدایت و نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها بسیار تعیین‌ کننده است. تذکرات و پیگیری‌های این مجموعه موجب شده ادارات مختلف در مسیر صحیح خدمت‌رسانی به مردم حرکت کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت توجه به افزایش بهره‌وری نیروی انسانی و ساماندهی ارتباطات مردمی اشاره کرد و افزود: یکی از مهم‌ترین محورهای کاری در سال جاری، بهبود فرآیند پاسخگویی به درخواست‌ها، پیشنهادها و شکایات مردمی است تا مشکلات قابل حل در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف شود.
در پایان این مراسم، از خدمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی تقدیر و عظیمه نمازی به‌عنوان سرپرست اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری قم معرفی شد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdciz3ar.t1azq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما