مدیر کل بازرسی شهرداری قم، که به همراه روسای ادارات در این نشست حضور داشت، ضمن بررسی موضوعات مختلف بیان کرد: جهت رفع مشکلات شهرسازی، عمرانی و پرسنلی میبایست موارد به جد تحت پیگیری مستمر قرار گیرند. بازدیدهای حضوری و بدون هماهنگی قبلی به طور مستمر ادامه خواهد داشت و همه مسئولان باید برای خدماترسانی به شهروندان همواره آماده و در این مسیر جهاد و تلاش مضاعفی داشته باشند.
وی افزود: برای اینکه حرف و وعدهای که دادهایم در شعار باقی نماند و عملیاتی شود، چند کار را شروع کردیم؛ در مرحله اول توسعه سامانه ۱۳۷ بود تا مردم هر محله اولویتهای شهری خود را مشخص کنند و دیگر اقدامات صورت گرفته در راستای اجرای پروژههای محلهای بوده است.
سید محمد موسوی منش، مدیر منطقه 4 شهرداری قم در این نشست عنوان کرد: با همه توان، امکانات و ظرفیتها پای کار هستیم تا مسائل را یک به یک حل کنیم.
وی با اشاره به محورهای جلسه اظهار کرد: پاسخگویی به شکایات و ارزیابی عملکرد، موضوعات شهرسازی و عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری، پرسنلی، طرح تکریم ارباب رجوع و بهبود کیفیت خدمترسانی و نحوه ارائه خدمت به عموم مردم از جمله موارد مهم مورد بحث بود.
انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcj8oe8.uqevazsffu.html
qomefori.ir/vdcj8oe8.uqevazsffu.html