در پی الحاق سامانه ۱۳۷ به ادارهکل بازرسی شهرداری قم، نشست معارفه کارکنان سامانه 137 با مدیرکل بازرسی برگزار و رویکردهای جدید خدمترسانی با محوریت شعار «اول مردم» تشریح شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری ، در پی الحاق سامانه ۱۳۷ به ادارهکل بازرسی شهرداری قم، نشست مشترک مدیرکل بازرسی با کارکنان این سامانه برگزار و رویکردهای جدید خدمترسانی در چارچوب تحقق شعار «اول مردم» تبیین شد.
در این نشست ضمن معرفی کارکنان سامانه ۱۳۷ و مرور روند شکلگیری و توسعه آن از سال ۱۳۸۸ تاکنون، بر نقش این سامانه در افزایش پاسخگویی و تعامل مستقیم مدیریت شهری با شهروندان تأکید شد.
سامانه ۱۳۷ فعالیت خود را در سالهای ابتدایی با ۶ نیروی انسانی و امکانات محدود زیر نظر معاونت خدمات شهری آغاز کرد و فرآیند ثبت و رسیدگی به درخواستها بهصورت دستی انجام میشد؛ فرآیندی که گاه تا چند ماه طول میکشید اما اکنون این سامانه با بهرهگیری از بستر نرمافزاری، نظارت دقیق و حضور ۲۵ نیروی فعال در سه شیفت کاری، درخواستهای مردمی را در کمتر از ۲۴ ساعت بررسی و پیگیری میکند.
در پایان این نشست، با قدردانی از حمایتهای دکتر سلیمی، مدیرکل بازرسی شهرداری قم، بر تداوم مسیر رشد و ارتقای سامانه ۱۳۷ با هدف نظارت مؤثرتر، پاسخگویی دقیقتر و بهبود کیفیت خدمات شهری به شهروندان تأکید شد.