کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار قم تاکید کرد:

فرآیند پاسخگویی به شکایات مردم قم باید بهبود یابد

19 مهر 1404 ساعت 22:41

استاندار قم گفت: یکی از مهم‌ترین محورهای کاری مسوولان استان در سالجاری، بهبود فرآیند پاسخگویی به درخواست‌ها، پیشنهادها و شکایات مردمی است تا مشکلات قابل حل در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف شود.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری از استانداری قم ، اکبر بهنام‌جو در مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری قم افزود: سطح رضایتمندی مردم از خدمات دستگاه‌های اجرایی قم نسبت به سایر استان‌ها افزایش یافته و این موفقیت حاصل همکاری مؤثر نهادهای نظارتی و اجرایی است.
وی گفت: نقش اداره‌کل بازرسی در هدایت و نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها بسیار تعیین‌ کننده است. تذکرات و پیگیری‌های این مجموعه موجب شده ادارات مختلف در مسیر صحیح خدمت‌رسانی به مردم حرکت کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت توجه به افزایش بهره‌وری نیروی انسانی و ساماندهی ارتباطات مردمی اشاره کرد و افزود: یکی از مهم‌ترین محورهای کاری در سال جاری، بهبود فرآیند پاسخگویی به درخواست‌ها، پیشنهادها و شکایات مردمی است تا مشکلات قابل حل در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف شود.
در پایان این مراسم، از خدمات و تلاش‌های حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی تقدیر و عظیمه نمازی به‌عنوان سرپرست اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری قم معرفی شد.

انتهای خبر/


کد مطلب: 21961

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/21961/فرآیند-پاسخگویی-شکایات-مردم-قم-باید-بهبود-یابد

قم فوری
  https://www.qomefori.ir