تاریخ انتشار :جمعه ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۴۸
کد مطلب : 15893
منطقه هفت شهرداری قم با بسیج عوامل، امکانات و تجهیزات به استقبال برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس و تشییع پیکر شهید راه قدس محسن صداقت رفته است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری
منطقه هفت شهرداری قم به عنوان متولی مدیریت شهری در هسته مرکزی، مانند برگزاری مراسمات و مناسبت های مختلف به علت قرارگیری حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مصلی قدس، میدان شهید مطهری و... در این منطقه شهری، با بسیج عوامل، امکانات و تجهیزات به استقبال برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس و تشییع پیکر شهید راه قدس محسن صداقت رفته است.
آماده باش کلیه نیروهای ستادی، خدماتی و اجرایی شهرداری منطقه هفت و آماده باش ماشین آلات سبک و سنگین و استقرار در موتوری منطقه در نزدیکی مصلی در این زمینه صورت گرفته است.
در این راستا شستشو، نظافت و پاکسازی مسیر راهپیمایی به ویژه پیاده راه آیت الله مرعشی نجفی(ره)، استقرار 3 دستگاه تانکر آب غیر شرب در مسیر راهپیمایی و بلوار شهید منتظری جهت شستشو و تجدید وضو، فضاسازی و آذین بندی سطح منطقه به صورت عمومی با پرچم جمهوری اسلامی و به صورت ویژه در طول مسیر راهپیمایی، هماهنگی با اماکن عمومی و مساجد در طول مسیر راهپیمایی جهت استفاده از سرویس بهداشتی و تجدید وضو انجام گرفته است.
از دیگر اقدامات و فعالیت های منطقه هفت برای راهپیمایی روز جهانی قدس و تشییع پیکر شهید راه قدس می توان به شستشو ، نظافت و پاکسازی اطراف و داخل مصلی، آذین بندی و فضاسازی اطراف و داخل حیاط مصلی، تامین نیرو جهت فرش نمودن حیات مصلی، همکاری و تامین راهبند و نرده جهت انسداد مسیرهای محدوده مصلی و مسیر راهپیمایی توسط عوامل راهور و هماهنگی و تامین بالابر در چند نقطه از مسیر جهت استفاده صدا و سیما و تصویر برداری هوایی اشاره کرد.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcfmcdy.w6dt1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما