تاریخ انتشار :دوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۵
کد مطلب : 13996
تمام طیف‌های مختلف مردم از مسلمان تا غیرمسلمان در تمام دنیا جنایات این روزهای رژیم کودک کش و جعلی صهیونیستی علیه مردم بی‌گناه فلسطین را محکوم کرده و حمایت خود از مردم غزه را اعلام کرده‌اند.
از ایران تا درب کاخ سفید در حمایت از مردم فلسطین
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، رهبر معظم انقلاب، طوفان الاقصی را نتیجه خشم ملت مظلوم فلسطین علیه ظلم اشغالگران صهیونیست توصیف کردند. ظلمی که در طول ۷۵ سال اشغالگری بر ملت مظلوم فلسطین تحمیل شد، اکنون طوفان سهمگینی را برانگیخته که دودمان اشغالگران و حامیان آن را بر باد خواهد داد. گرچه رژیم کودک کش اسرائیل همچون گذشته تلاش می‌کند با به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان فلسطینی انتقام خود را از مبارزان فلسطینی بگیرد و از این طریق سرپوشی بر شکست و رسوایی خود در مقابل مبارزان فلسطینی گذارد؛ اما تبعات و آثار این شکست از نگاه کارشناسان و تحلیل‌گران سیاسی در حدی است که هرچند با کشتار زنان و کودکان مظلوم در نهایت راهی جز پذیرش شکست نخواهد داشت.
باتوجه‌به جنایات بی‌حدومرز رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین اشغالی به‌خصوص حمله سفاکانه این رژیم به بیمارستان المعمدانی غزه و شهادت بیش از ۶ هزار نفر به‌خصوص زنان و کودکان بی‌پناه، تمام مردم جهان به‌خصوص مسلمانان به پا خواسته و فریاد مرگ بر اسرائیل را سر می‌دهند.
مردم قم و سراسر ایران اسلامی و حتی برخی کشورهای منطقه در همان دقایق ابتدایی بمباران بیمارستان المعمدانی و شهادت صدها زن و کودک و انسان بی‌دفاع،  به‌صورت خودجوش در خیابان‌ها حاضر شدند و انزجار خود از رژیم کودک کشی و جعلی صهیونیستی را اعلام کردند.

همچنین یکی از مکان‌های مورد تجمع مردم برای دفاع از حقانیت مردم مظلوم غزه، حضور در گلزارهای شهدای سراسر کشور بود. مردم شریف و شهیدپرور استان قم هم با حضور بر سر مزار شهیدان مهدی لطفی نیاسر و شهید احسان کربلایی پور دو تن از شهدایی که در راه نابودی رژیم صهیونیستی به درجه رفیع شهادت رسیدند، گرد هم آمدند و شعارهایی علیه جنایت‌های رژیم کودک کش سر دادند.

تجمع‌کنندگان در سراسر کشور با دردست‌داشتن پرچم‌های فلسطین و پرچم‌ مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین با سردادن شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، الله‌اکبر الله‌اکبر، مرگ بر انگلیس، مرگ بر فرانسه انزجار خود را از جنایات صهیونیست‌ها نشان دادند.
همچنین مردم ایران در تجمعات با دردست‌داشتن دست‌نوشته‌هایی به نقش آمریکا در کشتار مردم مظلوم غزه اشاره کردند.

در این اجتماعات مردم خواهان پایان کشتار بی‌رحمانه مردم فلسطین توسط رژیم صهیونیستی و یا آتش‌بس شده‌اند. مردم در این اجتماعات با شعارهای مختلف خواهان خون‌خواهی شهدای مظلوم فلسطینی هستند.
باتوجه‌به ادامه حملات وحشیانه رژیم کودک کش اسرائیل در فلسطین و به‌شهادت‌رساندن نزدیک به ۶ هزار نفر طبق اعلام مسئولین فلسطین و با خاک و خون کشیدن کودکان بی‌گناه، بسیاری از مردم جهان که مسلمان هم نیستند به ناخواسته و برای پایان این کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان در شهرهای مختلف جهان تجمع کرده و علیه اسرائیل شعار دادند و حمایت خود از مردم بی‌گناه فلسطین را اعلام کردند.
در همین راستا شهروندان آمریکایی در ایالات سانفرانسیسکو به خیابان‌ها آمده و حمایت خود را از مردم بی‌دفاع غزه و محکومیت جنایت‌کاران صهیونیست اعلام کردند.
حدود یک‌صد معترض که بسیاری از آنها یهودی بودند هم روز چهارشنبه در کنگره آمریکا دست به تظاهرات زدند و شعارهایی را علیه تهاجم اسرائیل به غزه سر دادند. آن‌ها از دولت‌جو بایدن خواستند تا برای برقراری آتش‌بس تلاش کند.

این معترضان با ورود به یکی از ساختمان‌های کنگره آمریکا شروع به سردادن شعار و برافراشتن پلاکاردهای خود کردند. بسیاری از آنها دستگیر شدند.
معترضان تیشرت‌های مشکی منقش به شعارهای «یهودیان می‌گویند آتش‌بس همین حالا» و «به نام ما جنگ نکنید» بر تن داشتند. صدها نفر از اقشار مختلف مردم انگلیس هم در حمایت از عملیات طوفان الاقصی و برای اعلام همبستگی با مردم فلسطین، مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در لندن تجمع کردند.
تظاهرات حمایتی از مردم فلسطین در کشورهای مختلف جهان به شکلی مسالمت‌آمیز همچنان ادامه دارد و مردم خواهان پایان این جنایت هستند. دراین‌خصوص حتی بسیاری از ورزشکاران و هواداران ورزشی هم واکنش نشان داده‌اند.
 به‌عنوان‌مثال مسعود اوزیل ستاره سابق رئال و آرسنال در واکنش به این جنایت رژیم صهیونیستی نوشت: دلیلی در این دنیا است که هر روز و هر ساعت بر سر انسان‌های بی‌گناه و علی خصوص کودکان بمب ریخته شود تا آنها را قتل‌عام کنند؟! قطعاً نه!!!!! این یک کابوس است. انسانیت کجاست؟ مردم؟؟

همچنین محمد صلاح، بازیکن تیم فوتبال لیورپول در توییتر خود، تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه و کشتارهای جاری علیه غیرنظامیان فلسطینی را محکوم کرد.
البته دراین‌خصوص هم برخی بازیکنان رشته‌های مختلف ورزشی و مربیان داخل کشور واکنش نشان داده و این جنایات را محکوم کرده‌اند و همچنین تیم ملی ایران در بازی مقابل تیم ملی قطر با چفیه‌هایی که نماد فلسطین است وارد زمین شدند.
 
 

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdch-wnz.23nxwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما