تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۰۲
کد مطلب : 15855
شهردار قم در پیامی فرا رسیدن 12 فروردین ماه روز جمهوری اسلامی را گرامی داشت.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری متن پیام دکتر سقائیان‌نژاد به این شرح است:
جمهوری اسلامی اندیشه‌ای است والا و متعالی که فرای یک حکومت در گستره‌ای جغرافیایی بنیان‌گذاری شد تا کرامت و سعادت انسان معاصر را در ادامه آموزه‌های دین مبین اسلام به رخ بکشاند.
بنیان فکری قوی و‌متعالی این حرکت تمدن‌ساز بعد از ۶ دهه از آغاز راه و در طول ۴۵ سال از پیروزی و استقرار آن، باعث شده تا نه تنها روند این حرکت همواره بر نمودار صعودی و پیشرفت همه جانبه ثابت قدم باشد، بلکه این تفکر مرزهای جغرافیایی را نیز از میان برداشته است و در مقابل ظلم، استبداد و استکبار در هر گوشه جهان هستی پرقدرت و باصلابت به میدان آمده و استوار ایستاده است.
و مردم؛ نه تنها اساس و اصل انقلاب و ولی‌نعمتان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، بلکه پشتوانه و پناه آن نیز به حساب آمده و اصلی‌ترین نقش را در شئون مختلف این حکومت برعهده دارند.
فرا رسیدن ۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی و سالروز لبیک بی‌مثال ملت قهرمان ایران به تغییر رژیم سیاسی کشور عزیزمان و استقرار حکومت جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشته و بر روح بلند بنیان‌گذار این نظام مقدس حضرت امام خمینی رحمه الله علیه درود و تهنیت می‌فرستم.
همچنین ضمن تسلیت ایام شهادت امیر مؤمنان علی ابن ابی طالب علیه السلام امیدوارم بتوانیم در مسیر شناخت حق از باطل و پیروی از اولیا الله منصور و موفق باشیم.
سید مرتضی سقائیان‌نژاد

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcdkj0f.yt0kk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما