کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام شهردار قم به مناسبت روز "جمهوری اسلامی"

12 فروردين 1403 ساعت 2:02

شهردار قم در پیامی فرا رسیدن 12 فروردین ماه روز جمهوری اسلامی را گرامی داشت.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری متن پیام دکتر سقائیان‌نژاد به این شرح است:
جمهوری اسلامی اندیشه‌ای است والا و متعالی که فرای یک حکومت در گستره‌ای جغرافیایی بنیان‌گذاری شد تا کرامت و سعادت انسان معاصر را در ادامه آموزه‌های دین مبین اسلام به رخ بکشاند.
بنیان فکری قوی و‌متعالی این حرکت تمدن‌ساز بعد از ۶ دهه از آغاز راه و در طول ۴۵ سال از پیروزی و استقرار آن، باعث شده تا نه تنها روند این حرکت همواره بر نمودار صعودی و پیشرفت همه جانبه ثابت قدم باشد، بلکه این تفکر مرزهای جغرافیایی را نیز از میان برداشته است و در مقابل ظلم، استبداد و استکبار در هر گوشه جهان هستی پرقدرت و باصلابت به میدان آمده و استوار ایستاده است.
و مردم؛ نه تنها اساس و اصل انقلاب و ولی‌نعمتان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، بلکه پشتوانه و پناه آن نیز به حساب آمده و اصلی‌ترین نقش را در شئون مختلف این حکومت برعهده دارند.
فرا رسیدن ۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی و سالروز لبیک بی‌مثال ملت قهرمان ایران به تغییر رژیم سیاسی کشور عزیزمان و استقرار حکومت جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشته و بر روح بلند بنیان‌گذار این نظام مقدس حضرت امام خمینی رحمه الله علیه درود و تهنیت می‌فرستم.
همچنین ضمن تسلیت ایام شهادت امیر مؤمنان علی ابن ابی طالب علیه السلام امیدوارم بتوانیم در مسیر شناخت حق از باطل و پیروی از اولیا الله منصور و موفق باشیم.
سید مرتضی سقائیان‌نژاد

انتهای خبر/


کد مطلب: 15855

آدرس مطلب :
https://www.qomefori.ir/news/15855/پیام-شهردار-قم-مناسبت-روز-جمهوری-اسلامی

قم فوری
  https://www.qomefori.ir