تاریخ انتشار :جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۵
کد مطلب : 15840
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با صدور اطلاعیه‌ای اعلان کرد:‌ مراسم بزرگداشت ۱۲ فروردین ماه با حضور مردم متدین و انقلابی این استان در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار خواهد شد.
بزرگداشت ۱۲ فروردین ماه در حرم مطهر حضرت معصومه برگزار می‌شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری دراین اطلاعیه که جمعه شب نسخه‌ای از آن در اختیار ایرنا مرکز قم قرار گرفت، آمده‌ است: ️دوازدهم فروردین روز غلبه جنود اللّه‏ بر جنود شیطان و روز فتح و نصر خدا و بندگان مؤمن به اوست.
اطلاعیه حاکیست: در روز تثبیت نظام جمهوری اسلامی طاغوت دفن شد و نظامی نو در پهنه جهان جوانه زد که نه تنها ارادۀ ملی ایرانیان را بر سرنوشت خود تثبیت کرد بلکه بارقه امید را در دل محرومان و مستضعفان جهان به وجود آورد که بعد از قرن‌ها اسارت در چنگال مستکبران عالم جلوه‌ای از وعدۀ خداوند تبارک و تعالی را شاهد باشند.
در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده‌ است:‌ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم ضمن تبریک سال جدید و همچنین ماه مبارک رمضان ماه صیام و بندگی یوم الله ۱۲ فروردین ماه را گرامی داشته و مردم شریف شهر مقدس قم را به بزرگداشت این روز بزرگ و شرکت در برنامه‌های این ایام دعوت می کند.
اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم حاکیست:‌ بزرگداشت روز جمهوری اسلامی در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها - شب و روز دوازدهم فروردین برگزار خواهد شد، همچنین پرچم مقدس جمهوری اسلامی ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز ۱۲ فروردین - مقابل شهرداری قم به اهتزار در خواهد آمد.
به گزارش ایرنا، پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ به دعوت امام خمینی همه‌پرسی حکومت جمهوری اسلامی ایران در روزهای ۱۰ و ۱۱ فروردین ۱۳۵۸ در سراسر ایران برگزار شد و ۹۸.۲ درصد واجدین شرکت در همه‌پرسی با دادن رای «آری» با برقراری حکومت جمهوری اسلامی موافقت کردند که نتیجه آن ۱۲ فروردین رسما اعلان شد.
 

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdchv6nz.23nmkdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما