تاریخ انتشار :دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۷
کد مطلب : 14087
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در حق مردم و کودکان مظلوم غزه گفت: در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان‌ماه و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، حمایت از جبهه مقاومت و مظلومان فلسطینی و محکومیت ددمنشی رژیم خونخوار اسرائیل و به‌ویژه حامی اصلی آن آمریکای خبیث مورد توجه قرار گیرد.
جنایات رژیم صهیونیستی در فضاسازی راهپیمایی ۱۳ آبان قم برجسته شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری حجت‌الاسلام محمدحسن ذاکری عصر دوشنبه در آخرین جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در سالن جلسه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان اظهار داشت: با توجه به اینکه این روزها شاهد نقش آمریکا در حوادث غزه و پشتیانی آن از رژیم صهیونیستی هستیم، در راهپیمایی سیزدهم آبان فضاسازی لازم جهت برجسته‌سازی این جنایت‌ها از طریق پلاکاردها، تراکت‌ها و دست‌سازهایی که توسط دانش‌آموزان فراهم می‌شود، در دستورکار قرار گیرد.
وی سیزدهم آبان را روز مرگ بر آمریکا دانست و بیان داشت: در طول مسیر راهپیمایی با تصویرسازی‌های هنرمندانه جنایت‌های آمریکا را به رخ بکشیم.
وی همچنین گفت: در این روز باید با پرتاب سنگ، کیسه‌های رنگ و یا کفش‌های بازیافتی به سمت نمادهای استکبار، اوج تنفر خود را از مستکبران و دولتمردان غربی نشان دهیم.
ذاکری یادآور شد: آمریکایی‌ها اکنون در فلسطین اِشغالی مستقر شده‌اند، و اتاق جنگ در اختیار و تحت فرمان آنهاست، و با توجه به تشدید فروپاشی روحی، تشکیلاتی و ساختار دولتی اسرائیل، بخش‌های سیاسی و نظامی این رژیم غاصب را مدیرت می‌کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم در ادامه سخنان ۱۳ آبان را بهترین فرصت برای رساندن صدای مظلومان فلسطینی به گوش سازمان‌های بین‌المللی و مطالبه جدی از آنان عنوان و اظهار کرد: در جریان جنایت‌های این چند هفته گذشته، چهارهزار کودک در غزه به شهادت رسیده‌اند، این موضوع را باید در راهپیمایی سیزدهم آبان تصویرسازی نموده، و به تعداد شهیدان کودک در غزه، بچه‌های دانش‌آموز را کفن‌پوش کرده، نمادی از کودکان شهید غزه ایجاد و کودک‌کشی رژیم صهیونیستی را به نمایش بگذاریم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به زمان و مکان شروع راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر قم خاطرنشان کرد: راهپیمایی سیزدهم آبان حدود ساعت ۹:۳۰ با تجمع در مصلای قدس آغاز و از میدان جانبازان به طرف حرم حضرت معصومه‌(س) ادامه می‌یابد، همچنین سخنرانی یکی از مقام‌های کشوری در صحن امام رضا(ع) پایان بخش مراسم خواهد بود.
جنایات رژیم صهیونیستی در فضاسازی راهپیمایی ۱۳ آبان قم برجسته شود
یادواره شهیدان دانش‌آموز در مدارس قم آغاز شد
معاون فرهنگی و هنری سپاه امام علی بن ابیطالب‌(ع) قم نیز برنامه‌های متنوع تدارک دیده شده برای سال‌روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را مورد اشاره قرار داد و گفت: از امروز برنامه یادواره شهیدان، با محوریت شهید محمدحسین فهمیده در مدارس قم آغاز شده است.
هادی بادینلو همچنین اضافه کرد: با ارتباط سازمان‌های دانش‌آموزی و بسیج نیز برنامه‌های بسیار خوبی شروع شده است.
وی با اشاره به ۳۰ گروه سرود در قم گفت: در صورت تامین هزینه لازم، امکان اجرای این گروه‌های سرود را به صورت پاتوقی و در مسیر راهپیمایی فراهم خواهیم کرد.
وی بیان کرد: شهرداری و یا سازمان‌های فرهنگی دیگر بسته حمایتی خود را جهت فضاسازی برای راهپیمایی ۱۳ آبان را ارائه کنند.
۱۳ آبان سالروز تبعید امام خمینی(ره)، بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران از ایران به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش آموزان توسط رژیم پهلوی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال ۱۳۵۸ به‌عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز نام‌گذاری شده‌است.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcjayev.uqexozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما