تاریخ انتشار :جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۲۷
کد مطلب : 15828
معاون ستاد اقامه نماز استان به همراه نماینده شهرداری قم در ستاد اقامه نماز استان، از وضعیت نمازخانه بوستان‌ها و کمپ‌های اقامتی شهر قم بازدید و از اقدامات تقدیر کردند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فوری به نقل از واحد خبر سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم، با توجه به حضور میلیونی زائرین و مسافران نوروزی به شهر قم و اقامت بخشی از این مسافران در بوستان‌ها و معابر شهری، برنامه‌ریزی به منظور اقامه نماز در بوستان‌های بزرگ و کمپ‌های اقامتی از ماه‌ها قبل از آغاز تعطیلات نوروز صورت پذیرفته و طی آن اقداماتی نظیر بهسازی ساختمان نمازخانه‌ها، تجهیز سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی و روشنایی در دستور کار قرار گرفته است.
همچنین با عنایت به‌ضرورت تکریم نمازگزاران اقداماتی از قبیل تهیه کف‌پوش و دیوار پوش مناسب، مهر، سجاده، تسبیح و صندلی ویژه نمازگزاران مسن و دارای معلولیت نیز صورت پذیرفته است.
بر همین اساس نمایندگان ستاد اقامه نماز استان به منظور بررسی و نظارت بر اقدامات انجام‌شده از وضعیت نمازخانه بوستان‌های منتخب شامل، بوستان فدک، شهید بنیادی، هاشمی، مهدی، سلام، علوی، غدیر و جوان بازدید و از تلاش‌های صورت پذیرفته در بحث ایجاد فضای مناسب و معنوی در بوستان‌ها و تکریم نمازگزاران قدردانی کردند.

انتهای خبر/ https://qomefori.ir/vdcdjj0f.yt0kx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما